
Popularna Facebook stranica Halo, inspektore poziva građane na nastavak bojkota trgovina i proizvoda kao odgovor na rast cijena i nezadovoljstvo potrošača
Facebook stranica Halo, inspektore, poznata po osvješćivanju građana o problemima potrošačkih prava i svakodnevnim temama koje pogađaju kupce, pozvala je građane na nastavak akcije bojkota trgovina i proizvoda.
Ova inicijativa, pod nazivom #OpćiBojkot, osmišljena je kao reakcija na kontinuirani rast cijena proizvoda i usluga koji nije u skladu s primanjima građana.
Na svojoj stranici, organizatori bojkota detaljno su predstavili plan za naredne dane:
1. Opći bojkot – 31. siječnja (petak):
Pozivaju se svi građani da tog dana u potpunosti izbjegnu bilo kakvu kupovinu, bez obzira radi li se o trgovinama, uslužnim djelatnostima ili drugim oblicima potrošnje. Cilj je pokazati moć potrošača i ukazati na njihovu važnost u tržišnom lancu.

2. Bojkot trgovačkih lanaca – od 30. siječnja do 5. veljače:
Tri trgovačka lanca – Lidl, Eurospin i DM – nalaze se u središtu bojkota, uz poziv građanima da tijekom tjedna izbjegavaju kupovinu u ovim trgovinama. Akcija je usmjerena na to da ovi lanci preispitaju svoje cijene i odgovore na zahtjeve potrošača.

3. Bojkot određenih proizvoda – od 30. siječnja do 5. veljače:
Uz trgovine, fokus bojkota su i tri proizvoda: Coca-Cola, Dukat mlijeko i Franck proizvodi. Ovi brendovi simboliziraju širu problematiku visoke cijene osnovnih proizvoda, a izbjegavanjem njihove kupnje želi se skrenuti pozornost na potrebu za pravednijim cijenama.

Organizatori iz Halo, inspektore naglašavaju kako je bojkot miran, ali učinkovit način da potrošači iskažu svoje nezadovoljstvo.
„Naš cilj nije uništiti poslovanje, već poslati poruku da cijene moraju biti prihvatljive i usklađene s realnim standardom građana,“ poručuju administratori stranice.
Stranica Halo, inspektore svojim objavama već je stekla podršku mnogih pratitelja, koji dijele svoja iskustva s poskupljenjima i izražavaju spremnost da sudjeluju u bojkotu. Povećanje cijena, posebice osnovnih proizvoda, izazvalo je val nezadovoljstva, a ovaj bojkot ima za cilj osvijestiti moć kolektivne akcije.
Hoće li bojkot ostvariti željene rezultate, ovisi o odazivu građana i reakciji trgovačkih lanaca te proizvođača.
Organizatori vjeruju da zajedničko djelovanje može donijeti promjene te pozivaju sve građane da se pridruže inicijativi i pokažu kako zajedništvo može biti snažna poruka protiv nepravednih tržišnih praksi.
