
Nakon uspjeha prvog bojkota trgovina zbog drastičnih poskupljenja, hrvatski potrošači pripremaju još snažniji odgovor
Poziv na novi bojkot trgovina, zakazan za idući petak, 2. veljače, već je izazvao brojne reakcije među trgovcima, a detalje planiranog masovnog bojkota organizatori najavljuju za ponedjeljak, 27. siječnja, u 11:55.
Bojkot, koji je proteklog tjedna prepolovio promet i zaradu mnogim trgovcima, bio je odgovor na iznenadna poskupljenja proizvoda koja su pogodila hrvatske potrošače. Međutim, reakcija trgovaca nije bila ona koju su potrošači očekivali.
Mirko Budimir, predstavnik trgovačkih lanaca u Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP), poručio je u emisiji RTL Danas kako “bojkoti neće promijeniti ništa” te da će trgovci nastaviti s poslovanjem kao i do sada. Ove riječi izazvale su dodatno nezadovoljstvo među potrošačima.
U objavi na Facebook stranici “Halo Inspektore”, organizatori bojkota jasno su stavili do znanja da trgovci nisu shvatili ozbiljnost poruke. Potrošači su uzvratili, poručivši da će bojkot biti još masovniji i odlučniji. “Zbog izjava predstavnika trgovaca, koji ignoriraju našu reakciju, odlučili smo da će novi bojkot biti još snažniji. Nećemo odustati od bojkota ni pojedinih trgovina, ni proizvoda koji su drastično poskupjeli”, stoji u pozivu.
Kako bi se ostvario veći utjecaj, pozivaju se svi potrošači na bojkot svih trgovina u Hrvatskoj na jedan dan – idući petak, 2. veljače. Ova akcija usmjerena je protiv visokih cijena, ali i na način da se trgovcima jasno pokaže nezadovoljstvo njihovim politikama. Detalje o novoj strategiji bojkota, uključujući koji će proizvodi biti cilj, organizatori će otkriti u ponedjeljak.
Ova odluka o novom bojkotu dolazi uslijed sve većeg nezadovoljstva potrošača zbog neviđenih poskupljenja koja su pogodila svakodnevni život. Potrošači sada traže konkretne odgovore i promjene u pristupu trgovaca, koji, čini se, ne planiraju popustiti pod pritiskom bojkota.






