Poštarica je, protivno uputama, pošiljke ostavila u jednom od haustora kako bi ih primatelji preuzeli umjesto da ih je vratila u poštanski ured
Jutros smo objavili članak o negodovanju stanara zgrade u Vukovarskoj ulici u Čakovcu zbog nepravilno dostavljene pošte. U zgradi koja ima tri ulaza i tako tri sustava poštanskih sandučića, pošta (desetak računa) je ostavljena u jednom od ulaza bez nadzora, na poštanskom sandučiću.
Zamolili smo Hrvatsku poštu za komentar, jer ovo nije bio jedini slučaj nepravilnog dostavljanja pošte u Čakovcu.
Prenosimo odgovor u cijelosti:
“Radi se o zgradi s tri zasebna ulaza na istoj adresi, a broj Vukovarske ulice istaknut je samo na krajnjem dijelu zgrade. Nakon što je uručila pošiljke u sva tri ulaza, poštarici je preostalo deset običnih pismovnih pošiljaka za koje nije pronašla prezimena na poštanskim sandučićima. Poštarica je, protivno uputama, pošiljke ostavila u jednom od haustora kako bi ih primatelji preuzeli umjesto da ih je vratila u poštanski ured. Naglašavamo kako se radi o nepravilnom načinu dostave te je protiv poštarice pokrenut stegovni postupak.
Na području Čakovca postoji znatan broj neoznačenih poštanskih kovčežića u zgradama, ali i zgrada s ulazima bez istaknutih kućnih brojeva poput navedene zgrade u Vukovarskoj ulici. Zbog toga svakako pozivamo korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava ubuduće odvijala bez poteškoća:
1. Ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.).
2. Postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata).
3. Vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).”