Stanari zgrade u Vukovarskoj muku muče s poštarom - računi se često ostavljaju na ulazu, bez nadzora, a ne u poštanskim sandučićima
Sredinom listopada pisali smo o zaista lošem odnosu prema poslu i tuđoj pošti. Poštar, zaposlenik Hrvatske pošte, odlučio je baciti sadržaj svoje poštanske torbe i očito ranije završiti s poslom.
Tako su računi, važni dokumenti i korespondencija brojnih Čakovčanaca završili u košu za smeće kod jedne trgovine u Mihovljanskoj ulici.
Jučer kasno navečer, u grupu Čakovčanke i Čakovčanci, javila se stanarka zgrade u Vukovarskoj ulici sa sličnom pričom. Poštar se nije snašao s tri ulaza u zgradu i time tri sustava poštanskih sandučića pa je vjerojatno odlučio poštu (većinom račune) ostaviti u jednom od ulaza u zgradu i to bez nadzora – tko želi platiti račun, već će se snaći.
“Samo obavijest ljudima kojima nisu stigli možda neki računi, a trebali su… Ako ste u Vukovarskoj 3, Čakovec, nebitno jeste li 1., 2. ili 3. ulaz, hrpa računa se nalazi u 3. ulazu na poštanskim sandučićima gore, kao zagubljeni, tj. ne pripadaju tu, ali ih je poštar ipak tu ostavio iz nepoznatog razloga”, napisala je stanarka, a iz fotografije je očito da se ne radi o jednoj ili dvije osobe. Kako kaže stanarka, prebrojala je 11 omotnica, no to nije prvi takav slučaj – često se događa da poštar poštu namijenjenu za tri različita ulaza ostavi u jednom, također bez nadzora.
Uputili smo upit Hrvatskoj pošti te ih zamolili za komentar. Kako je moguće da se i dalje događaju takve situacije? Je li kriv nedostatak radnika ili pak nestručnost i nebriga poštara? Odgovor ćemo objaviti kada stigne.
Jedno je pak pitanje trenutno na pameti mnogih stanara dotične zgrade u Vukovarskoj ulici: Ako računi ne stignu na vrijeme na pravu adresu, hoće li možda Pošta umjesto njih platiti zatezne kamate? Bio bi red…