Davne 1997. godine izašao je film “Titanic" i diljem svijeta rasprodao je dvorane, pa i dvoranu CZK-a u Čakovcu, gdje se tražila karta više za ovaj filmski spektakl
Davne 1997. godine izašao je film “Titanic” i diljem svijeta rasprodao je dvorane. Tako je bilo i u Čakovcu, gdje se tražila karta više za ovaj filmski spektakl.
“Vladala je prava ludnica oko tog filma. Nekoliko nas se izmjenjivalo na telefonu, koji je neprestano zvonio. Svi su htjeli rezervirati karte. Kada smo nekoliko dana uzastopce rasprodali dvoranu od oko 550 mjesta, posjetitelji su nas preklinjali da im prodamo ‘mjesto na stepenicama’”, ispričala nam je Ljiljana Mučić, zaposlenica Centra za kulturu koja već 34 godine radi u njemu kao administrativna referentica.
Nagrada za visoku posjećenost
“Sljedeće smo godine dobili nagradu od distributera, jer je CZK bio 5. po redu u cijeloj Hrvatskoj po broju gledanosti u prvom tjednu prikazivanja Titanica. Sjećam se rado tih dana, a nagradu držimo u vitrini kako bi nas podsjetila na to ‘zlatno doba filma’ kada su se prodavale cijele dvorane”, sjetno nam je ispričala Ljiljana.
Gdje je publika?
Porazni podaci govore kako je zlatno doba filma odavno prošlo. Pojavom streaming usluga publika je odlučila ostati kod kuće.
“Nekada bi se u CZK-u za jednu projekciju rasprodala sva mjesta, oko 550 po prikazivanju. Ako gledamo recimo rujan ove godine, imali smo ukupno 500 posjetitelja na kino projekcijama. To je naša stvarnost, promijenila se publika”, rekla je Ljiljana te nadodala:
“Ipak, kino je za djecu ostalo jedan veliki doživljaj. Često nam dolaze roditelji s djecom. Djeca obožavaju filmove i predstave”, zaključila je Ljiljana koja se nada da će se u skorije vrijeme situacija okrenuti te da će se publika, posebice mladi vratiti u CZK.