RADI LI SE DOVOLJNO BRZO?

CESTA NOVO SELO ROK – ČAKOVEC Tegra: Nemoguće je izvoditi radove pod prometom

Ne jenjava interes za prometnicu koja se obnavlja na relaciji Čakovec – Novo Selo Rok

Od početnog ushita zbog početka dugoočekivane rekonstrukcije pa do gotovo razočarenja jer dinamika radova naizgled nije obećavajuća. Brojni mještani obraćaju nam se s pitanjem radi li se uopće na toj cesti, hoće li biti gotova na vrijeme jer govore da ne vide ni radnike ni strojeve.

Ne žele se izlagati imenom i prezimenom, no napominju da su sretni što se radi, ali ne i brzinom radova. Muči ih i to što je prometnica potpuno zatvorena za promet pa voze obilazno. U njihovo ime progovara gradski vijećnik Lovro Horvat (HDZ) koji živi u Novom Selu Rok.

Kaže da i on gotovo svakodnevno dobiva upite i komentare. Nakon duljeg dopisivanja konačno je od Grada dobio traženu dokumentaciju pa i ugovor s izvođačem radova.

– Ono što čujem je svakodnevno žaljenje, ljudi su su u gubicima. Žale se vlasnici firmi, obrta, OPG-ova koji gube prihode jer je obilaznim pravcima ljudima iz Čakovca predaleko ići do Novog Sela Rok. Razumijem da izvođač ima poteškoće s radnom snagom i da im to ne ide na ruku, ali ne možemo tvrditi da im na ruku nje išlo vrijeme jer su imali natprosječno toplu zimu. Osim toga, ljudi nisu bili dovoljno obavješteni o dinamici radova.

Osjećaju se obmanuto od Grada Čakovca jer su očekivali da će se do prve faze, a to je bilo 2. svibnja, moći barem djelomično voziti tom dionicom, kaže Horvat. Naglašava da je svakako za to da se cesta obnovi jer je to nužno. Izvođač radova, tvrtka Tegra, svjesna je da su „pod povećalom” pa su poslali dopis u kojem donose detaljan opis tijeka radova na rekonstrukciji te vrlo prometne ceste. Svjesni su da su stanovnici Novog Sela Rok i okolnih mjesta nestrpljivi, no smatraju da bi otvaranje dijela ceste izazvalo još veće nezadovoljstvo.

– Uz regulaciju prometa mobilnim semaforima, naizmjenično jednim prometnim trakom, vozila bi u koloni čekala dulje nego da voze po trenutnim obilaznim pravcima, napominje u dopisu predsjednik Uprave Ivan Kolarić. Dodatno pojašnjava da bi privremenom regulacijom, ako bi se izvela prema zadanim propisima, dovelo do stvaranja kolona i usporavanja dinamike izvođenja radova za oko 40 posto od optimalnog. To je gradilište kompleksno, pojašnjava Kolarić, jer je sve prilagođeno novom projektu i nemoguće je izvoditi radove pod prometom. A tu je i pitanje sigurnosti i za radnike, ali i sudionike u prometu. Osvrnuo se i na vremenske (ne)prilike i nepovoljan teren koji je svojevrsno slivno područje oborina s okolnih terena.

– S obzirom na to da sukladno prometnom elaboratu privremene regulacije prometa na gradilištu nisu stečeni uvjeti za sigurno prometovanje putem privremene regulacije prometa semaforima, molimo sve korisnike spomenute dionice za razumijevanje i strpljenje kako bi u primjerenom roku i kvaliteti priveli radove bez ulaska u nepotrebne sigurnosne rizike za sudionike u gradnju i korisnike, stoji među ostalim u dopisu Tegre.

*Preuzeto iz Lista Međimurje, br. 3608

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije