Zbog nepoznavanja terena poštar na zamjeni nije stigao isporučiti sve zadužene pošiljke u predviđenom roku – odgovaraju iz Hrvatske pošte
Našoj redakciji nedavno se obratio Anđelko
Crnčec iz Šenkovca uputivši otvoreno pismo Hrvatskoj
pošti zbog sporosti kojom mu stiže pošta iz Zagreba.
‘Draga naša Hrvatska pošto! Pozdravljam te i javljam da sam dobro
što i tebi želim. Posebno me obradovalo što si mi na kućnu adresu
15. veljače 2023. godine (21.stoljeće) dostavila 18 pisama, od
kojih su me posebno obradovala pisma iz siječnja mjeseca (ove
godine). Od tih 18 pisama jedno je otpremljeno 27. siječnja
2023., dva su 30. siječnja, tri 31. siječnja, po jedno 2.
veljače, 3. veljače, 4. veljače, dva 7. veljače, jedno 8.
veljače, dva 9. veljače, jedno 11. veljače i ono što me posebno
ugodno iznenadilo već toga dana dobio sam tri pisma otpremljena
13. veljače 2023.godine. Nevjerojatno! Čini mi se da je za
vrijeme u kojemu živimo to što pošta iz Zagreba stiže za brzih 19
dana (i nije to prvi puta) zaista kompletno vrhunska usluga,
pogotovo kad je obavlja monopolist kojemu vlast ne dozvoljava
konkurenciju. Na stranu to što sinu čestitka za rođendan 2.
veljače stiže 15. veljače, što meni račun s valutom 8. veljače
stiže 15. veljače pa moram platiti zatezne kamate, usluga ti je
vrhunska, a posljedice nikakve.
Mislim da je Billy the Kid prije dobivao poštu nego mi, a čak i
Bik koji sjedi. A i sada netko sjedi u tvojoj Upravi i svakako
predlažem Nadzornom odboru da zbog tvojeg izuzetnog vođenja,
efikasnosti, brzine i ažurnosti za 2022. godinu dobije barem
100.000 eura menadžerske nagrade. Srdačno te pozdravlja tebi
odani (nema kome drugome) korisnik!’
EVO ŠTO ODGOVARAJU IZ HRVATSKE POŠTE!
Upit gdje je zapelo u dostavi pošte uputili smo Hrvatskoj pošti,
a ubrzo je stigao i odgovor koji prenosimo u cijelosti.
– Provjerili smo situaciju s kolegama na terenu koji su nam
potvrdili da je na dostavnom rajonu koje pokriva naselje Šenkovec
bilo kašnjenja u dostavi zbog bolesti poštara. Zbog nepoznavanja
terena poštar na zamjeni nije stigao isporučiti sve zadužene
pošiljke u predviđenom roku. Hrvatska pošta je radi nastale
situacije organizirala izvanrednu dostavu u subotu 11. veljače te
su sve pošiljke uručene korisnicima. Kontrolor je obišao područje
Šenkovca i obavio razgovore s korisnicima te im se tom prilikom
ispričao zbog nastale situacije.
U narednom razdoblju obratit će se posebna pažnja na kvalitetu
dostave na tom području, stoji u odgovoru Hrvatske pošte koja se
ovom prilikom ispričava svojim korisnicima te ih poziva da se u
slučaju bilo kakvih upita slobodno jave Službi za korisnike na
broj 072 303 304 ili putem online kontakt obrasca na https://kontakt.posta.hr