Čarape ŠČ! proizvode se u Palovcu, u dvije varijante, bijele sportske te crveno-žute
Nije dugo trebalo, a ŠČ! je izazvao pravi fenomen u cijeloj Hrvatskoj pa i šire. Osobito je naišao na pozitivne reakcije brojnih Međimuraca i Međimurki koji, kao iz šale, znaju nabrojati na desetke riječi na ŠČ ili pak ponosno ističu da su ŠČakovca. Ovo je ‘slovo’ aktualno i među mlađom generacijom koju možete čuti kako u vrtiću pitaju ‘Teta, ščim bumo to pobojali?’. I tako se lavina zakotrljala.
No, brend ŠČ! postoji i mnogo duže od pobjede grupe LET3 na ovogodišnjoj Dori. Naime, prije dvije godine Damir Martinović, popularni Mrle, pokrenuo je proizvodnju proizvoda s logom ŠČ!. Nakon majica i piva ŠČ!, koje proizvodi craft pivovara Međimurski lepi dečki, rodila se ideja o proizvodnji čarapa s izvezenim logom ŠČ!, koja se odvija upravo u našem Međimurju, točnije Palovcu.
– Suradnja je krenula prije dvije godine nakon koncerta grupe LET3 u Čakovcu. Tu smo se našli, pokazao sam mu uzorke čarapa koje možemo proizvesti i Mrle je bio oduševljen. Definirali smo materijale koje ćemo koristiti. I tako je sve krenulo, ispričao nam je Luka Palatinuš (35) koji u Palovcu vodi obiteljski posao proizvodnje pletenih i kukičastih čarapa za hrvatsko, ali i tržište regije.
– Za Mrleta proizvodimo dvije vrste čarapa, unisex model, u tri različite veličine: bijele sportske s logom ŠČ! i crveno-žute čarape sa ‘čupačima’. Otkad je grupa LET3 pobijedila na Dori s pjesmom ‘Mama ŠČ!’ proizvodnja čarapa odletjela je u nebo. Čarape isporučujemo na tjednoj bazi, a mogu se kupiti u Glazbenoj knjižari Rockmark u Zagrebu ili putem webshopa, dodao je Palatinuš te napomenuo da zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u proizvodni pogon bez problema mogu odgovoriti na povećani opseg proizvodnje.
Koliko vidimo, kupci su već poludjeli za čarapama, osobito sportskim, koje su u webshopu trenutno nedostupne te se svi oni koji ih žele naručiti moraju upisati na listu čekanja.