Novo radno vrijeme Ispostave Zavoda za hitnu medicinu Međimurske županije u Kotoribi je od 0 do 24, i to svih sedam dana u tjednu, umjesto samo vikendima, kako je bilo dosad
Smjene će pokrivati TIM 2, u kojem su dva medicinska tehničara.
S obzirom na to da Zavod za hitnu medicinu Međimurske županije sada ima pravo na 10 timova dva (po pet u Murskom Središću i Kotoribi) važno je reći da je trenutno pet medicinskih tehničara Zavoda na specijalizaciji u djelatnosti hitne medicine, te da će uskoro na specijalizaciju krenuti još medicinskih tehničara ove ustanove. Time će timovi dva biti pojačani medicinskim tehničarima specijalistima, osnaženima kompetencijama te kadrima pružiti još kvalitetniju hitnu medicinsku pomoć.
Novo radno vrijeme stanice hitne pomoći u Kotoribi rezultat je nove mreže hitne medicine uspostavljene na državnoj razini, koja u Međimursku županiju donosi poboljšanja.
Financiranje rada Ispostave ZZHM-a u Kotoribi u novom radnom vremenu bit će regulirano ugovorom o provođenju djelatnosti hitne medicine i djelatnosti sanitetskog prijevoza s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje. Tim modelom rasterećuje se Međimurska županija koja je četiri i pol godine financirala rad kotoripske stanice hitne pomoći kao nadstandard na našem području.
I isključivo toj ustrajnosti možemo zahvaliti što je danas Ispostava Kotoriba ušla u novu mrežu čime je Međimurska županija dobila dodatni tim hitne medicine, a time i bolje uvjete za pružanje hitne medicinske pomoći.
Novom mrežom predviđeno je da Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje financira i jedan tim u Murskom Središću, koji je također Međimurska županija financirala sama od 2017. godine.
Mrežom je također predviđeno i financiranje dvoje djelatnika u prijavno-dojavnoj jedinici sanitetskog prijevoza te jedan tim (T2) u pripravnosti za hitne prijevoze koji će se formirati i ugovoriti po stjecanju uvjeta.
Otvaranjem ispostave Zavoda za hitnu medicinu Međimurske županije u Kotoribi 24/7 dižemo standard na višu razinu jer je spašavanje i jednog života neprocjenjivo.