Međimurski dimnjačari mole građane da im omoguće kontrolu i čišćenje dimovodnih objekata i uređaja za loženje sa sustavom dobave zraka, a osobito omogućiti pristup vratašcima za kontrolu i čišćenje koja moraju biti osposobljena da se mogu otvarati
Dimnjačari također apeliraju na građane kojima je uočen nedostatak da ga riješe te ih pozovu na pregled istih. Događa se na terenu da vlasnici nekretnina ignoriraju problem pa mjesto rozete za dovod zraka stave stiropor da im se ne gubi toplina iz stana a nisu svjesni da sami sebi i svojoj obitelji mogu načiniti štetu i prouzročiti trovanje monoksidom.
Također, dimnjačari ne žele snositi nikakvu odgovornost za štetu
koju prouzroče neodgovorni vlasnici nekretnina. Dimjačari svake
dvije godine rade kontrolu i tada se najviše uoče nedostaci koji
mogu načiniti veliku štetu samim vlasnicima i njihovim
obiteljima. Zbog svega toga dimnjačari mole sve građane kojima su
uočeni nedostaci da ih otklone u propisanom roku.
Ovo koljeno na slici treba posebno istaknuti kao problem, “tu se
radi o koljenu od kondenzacijskog bojlera koje (uradi sam
serviser) nije namjestio te je skoro došlo do trovanja korisnika,
sva sreća da je dimnjačar to uočio prilikom dvogodišnje
kontrole,tako da je problem riješen”.