Angažirao je i odvjetnika te je u tijeku privatna tužba
– Prvi problemi krenuli su nakon pola godine, auto je bio na
popravku. Vraćen je drugi dan, opet se nakon tri dana pokvario i
bio je 40 dana na popravku. Elektronika. Oni isto ne kažu što je
u pitanju, sve je to neka elektronika. Pali se stalno tih četiri,
pet kontrolnih lampica, provjerite kočnice, start-stop…, rekao je
za net.hr Vedran iz Novske,
koji je prije tri godine kupio automobil francuskog proizvođača.
Međutim, od tada pa do danas automobil je prešao svega 20.300
kilometara jer, unatoč popravcima, kvar se uporno javlja te je
automobil većinu vremena na servisu.
– Servisni intervali su sada 60 dana, prije toga je bilo 40 dana,
a prije toga 60 dana, pa 25 dana. Ukupno, u ove tri godine auto
je proveo jedno šest do sedam mjeseci na servisu sigurno,
izračunao je Vedran.
– Sad je na popravku od 3. srpnja. Već dva mjeseca. Nije ni to
problem, dodaje Vedran pomirljivo – nego cijeli dan izgubim da
odem po auto i onda u povratku se opet popale sve lampice. Opet
zovem vučnu službu, vratim se nazad u servis. Kazali su da nešto
nije uredu, da je kvar koji se neće moći popraviti. Nisam dramio.
Sve je uredu. Ali uvijek jedno te isto.
KAP KOJA JE PRELILA ČAŠU
Čak su mu obećali, prepričava Vedran, da će automobil pogledati
inženjer iz inozemstva, koji bi trebao znati otkloniti kvar,
međutim, to se nije dogodilo. Silne popravke strpljivo je
podnosio sve dok se nije dogodila kap koja je prelila čašu.
– Vraćao sam se kući iz servisa, napravio 30 kilometara. I opet
kvar. Čekao sam vučnu službu. Kad je čovjek iz vučne otvorio
gepek kazao je: ‘Imate nekih dijelova ovdje. To mora biti na
motoru, to ne smije biti u gepeku.’ Ja sam prvo mislio da su to
neki njihovi dijelovi ostali, ali oni su meni dali auto s pola
mojih dijelova u gepeku. Ajde još zaštitne plastike, ali filter
zraka, neke cijevčice…to sve mora biti na motoru, prepričava
Vedran te dodaje da isprike od servisa nije bilo.
– Oni su se sjetili da su to zaboravili montirati. Nema isprike,
nema ničega. I ono što me najviše zaboljelo, vrate mi auto i u
prepucavaju se oko toga je li mehaničar kriv, da oni imaju puno
posla, i onda im izleti da nisu auto ni popravili. A bio je dva
mjeseca kod njih, govori Vedran.
PISAO JE SERVISU, PRODAVATELJU, GENERALNOM UVOZNIKU…
– Postavio sam konkretne upite, da imam problem, može li se kvar
otkloniti…nikad nisam dobivao nikakav odgovor osim diplomatski,
budite strpljivi, na tome radi naš tim stručnjaka…, govori
Vedran.
– Želim da dođe do javnosti da ljudi vide, pogotovo zato što
dijelove zaboravljaju stavljati. Nemate vozilo 60 dana, usmeno
vam kažu da auto nije moguće popraviti, čeka se inženjer iz
inozemstva, zatim me zovu da su popravili, ja idem po auto
svjestan da će se opet popaliti lampice i onda još u gepeku nađem
dijelove. To nije zloba, to je čisti nemar. Normalno da ne možete
popraviti kad ostavljate pola dijelova u gepeku. Hvala bogu da
taj iz stručnjak nije došao, on bi se križao da je to vidio…,
kaže Vedran, dok prodavatelj cijelu stvar negira.
Cijeli članak pročitajte na net.hr.