OPTUŽBE IZ PARAGA

MJEŠTANI OPTUŽUJU, RAVNATELJICA POBIJA TVRDNJE Je li hitna pošla u pomoć?

Mještani Paraga optužuju Zavod, ravnateljica pak pobija njihove tvrdnje

Redakciji Lista Međimurje, s pritužbom na odnos djelatnika Zavoda
za hitnu medicinu Međimurske županije, obratio se Srećko
Oršoš
iz Paraga. Kratko i precizno iznio je što zamjera
“hitnjacima”, iznijevši svoje viđenje događaja od večeri ranije:

– Jučer oko 22 sata zvali smo hitnu pomoć. Razgovor je potrajao
11 minuta. Rekli smo da supruzi Mariji Bogdan nije dobro, vrti
joj se i povraća. Ispitivali su koliko pije tekućine. Govorili
smo im da je gotova, da je pala, a oni nama da joj damo vode. Na
kraju su ipak rekli da će doći po nju i da su na putu. Čekali smo
pola sata, a kad smo opet nazvali rekli su da ćemo se sresti na
putu, istaknuo je.

– Na kraju ju je sin Mario odvezao do čakovečke bolnice. Neka
doktorica komentirala je da je supruga pijana. Na kraju se
ispostavilo da je riječ o zaraznoj bakteriji i upali pluća. Rekli
su i da bi, da smo čekali još deset minuta, dobila sepsu i
zgrušavanje krvi. Poslije su nam se ispričavali, da nije bilo
namjerno. Kako tako živjeti? Imamo auto pa nam uzmu pomoć, zovemo
hitnu i ona ne dođe, tražimo posao i ne dobijemo ga, nemamo
uvjete i uzmu nam djecu – sažeo je sve što tišti i njega i romsku
zajednicu Srećko Oršoš.

Kako bismo čuli i drugu stranu priče obratili smo se Zavodu te
nam je odgovorila ravnateljica Vladimira Križaj
Grabant
. Evo što ona kaže:

Druga strana priče

– Točno je da je 24. kolovoza navečer Zavod za hitnu medicinu
Međimurske županije primio poziv koji navodite. Netočno je da se
tim hitne medicinske pomoći nije odazvao na poziv. Netočni su i
podaci o zdravstvenom stanju pacijentice za koje navodite da su
ih pozivatelji naveli dispečerki Zavoda. Netočno je i da je uputa
dispečerke glasila “neka pije vodu”. Naime, dispečerka je tijekom
poziva dala detaljne upute o postupanju s pacijenticom
(razodjenuti je, ne pokrivati…), o medikaciji (koju vrstu
lijeka primijeniti, kako učestalo i u kojim dozama), o važnosti
hidratacije, postupcima snižavanja tjelesne temperature (mlaki
oblozi) te o nadzoru pacijentice tijekom noći.

– Nadalje, pozivateljica je dobila uputu da se u slučaju bilo
kakve promjene ili pogoršanja zdravstvenog stanja pacijentice
ponovo jave na broj 194. Povjerenstvo za kvalitetu Zavoda je
uvidom u poziv utvrdilo da je u predmetnom slučaju dispečerka
Zavoda postupila u skladu s Hrvatskim indeksom prijema hitnog
poziva te u skladu s pravilima struke – navodi ravnateljica
Križaj Grabant

U nastavku kaže i da pozivatelji tijekom razgovora s dispečerkom
nisu prihvatili upute i savjete te je stoga na njihovu adresu
upućen tim hitne medicinske pomoći. 
– Međutim, pozivatelji su prije dolaska tima hitne medicinske
pomoći pacijenticu osobnim prijevozom dovezli u Županijsku
bolnicu Čakovec. Stoga tim hitne medicinske pomoći nije uspio
pregledati pacijenticu te, osim dispečerke Zavoda, nitko drugi
nije razgovarao niti s pacijenticom niti s njenom obitelji –
stoji u konkretnom odgovoru na naš upit.

I to je to, iznijeli smo obje strane, a na čitateljima je da,
svaki za sebe, odluče kome će pokloniti vjeru. 

Izak Vrtarić

1  Srećko Oršoš
2  Ravnateljica Zavoda Vladimira Križaj Grabant

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije