ŽUPANIJSKA BOLNICA ČAKOVEC

NIJE BILO KRAĐE IDENTITETA Dogodila se pogreška u naručivanju, gospođa će dobiti novi termin!

Greška se dogodila u sustavu naručivanja, nema govora o krađi identiteta, kažu iz Bolnice, a pacijentica će žurno dobiti novi termin pretrage

Nakon što je danas u jednoj grupi na društvenoj mreži Facebook s
negativnim iskustvom iz Županijske bolnice Čakovec istupila jedna
gospođa, tvrdeći da je termin EMNG pretrage
(elektromioneurografija) nogu, koji je imala zakazan 29. travnja,
netko obavio umjesto nje i da se radi o krivotvorenju identiteta,
pojašnjenje situacije zatražili smo u Županijskoj bolnici
Čakovec.

Ravnatelj Igor Šegović, dr. med., priznao je da
se dogodila pogreška u naručivanju, ali o nikakvoj krađi
identiteta nema govora.

– Nije nitko odradio gospođin termin, on je obrisan greškom, i to
ne ljudskom. Naime, gospođa je dio pretrage obavila u 11. mjesecu
prošle godine i sustav za naručivanje je to prepoznao kao da ga
je odradila pa je pretragu zakazanu za travanj obrisao. Kad je
došla na taj termin, ispalo je da ga u sustavu nema jer ga je već
obavila, pojasnio je ravnatelj Šegović.

Gospođu će, dodao je, kontaktirati iz Poliklinike neurologije,
ispričati se i ponuditi joj novi žurni termin.

– Greške se događaju i žao nam je zbog neugodnosti, ali ponovo
želim istaknuti da je puno brži put rješavanja bilo kakvih
problema obraćanje našoj Jedinici za osiguranje i unapređenje
kvalitete zdravstvene zaštite. Da je gospođa taj dan došla k
nama, osobno jamčim da bi se to riješilo iste sekunde. Ljudi
moraju znati da mogu računati na to da ćemo Jedinica za kvalitetu
i ja osobno nastojati riješiti svaki mogući problem ako nam se on
prijavi, poručuje ravnatelj čakovečke Bolnice Igor Šegović.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije