Obitelj Vidović iz Kotoribe muku muči s računima za struju. Nekoliko puta prigovorili su HEP-u zbog visokih iznosa jer nisu veliki potrošači i uz to paze na potrošnju. No dugovi su se počeli gomilati, stoga im je HEP isključio struju. Dug su platili, no problem nije nestao
Davor Vidović iz Kotoribe neugodno se
iznenadio kada je u travnju stigao račun za struju veći od 8
tisuća kuna. Riječ je o obračunskoj razlici za prošlu godinu.
Zatražio je plaćanje na rate.
– Četiri mjeseca sam plaćao po 1.402 kune i došao je ček od 6
tisuća kuna. Prilikom telefonskog razgovora s Elektrom mojoj
mami je rečeno da te čekove koje smo plaćali više ne moramo
plaćati nego trebamo platiti tih 6.000 kuna, objašnjava za
emisiju
Potrošački kod Davor Vidović.
Zbog drugih troškova račun od 6 tisuća kuna nisu mogli platiti
u zadanom roku pa im je isključena struja. Problem je
telefonskim pozivom HEP Elektri u nekoliko navrata pokušala
riješiti Ivanova majka Eva Vidović. Kazala im je kako
trenutno nema toliko novca da plati 6.000 kuna odjednom.
Vlasnik tvrtke u kojoj Davor trenutačno radi, platio im je dug.
Iako se činilo da je njihovim mukama kraj, na naplatu stižu
novi računi.
Kažu kako u svojoj kući nemaju velikih potrošača električne
energije i da im nije jasno otkud toliko potrošenih kilovata na
računu. Ističu da su dosad uredno podmirivali obveze prema
HEP-u.
Iz HEP-a na upit Potrošačkog koda odgovaraju kako temeljem GDPR
smjernica i odredbi energetskih zakona nisu u mogućnosti u
medijima iznositi osobne podatke o konkretnom kupcu.
“Možemo potvrditi kako su nadležne službe HEP Elektre stupile u
izravni kontakt s kupcem i pružile mu sve potrebne
informacije”, dodaju.
Obitelj Vidović nada se da će postići dogovor s opskrbljivačem
te pronaći rješenje za plaćanje računa.