Radionicu "Dvorac za princa i princezu" vodila je Aleksandra Tonković, dok je voditelj radionice "Modeliraj dvorac za princa i princezu" bio Denis Vidović
U organizaciji i partnerstvu udruga Međimurski informatički klub
(MIK) i Mladi informatički stručnjaci (MIS), a u sklopu projekta
“Kaj buš STEM?” koji financira Koordinacijski odbor Grad
Čakovec-prijatelj djece, završene su još dvije u nizu besplatnih
ljetnih radionica za djecu i mlade.
Prvu,
nazvanu “Dvorac za princa i princezu”, vodila je
Aleksandra Tonković, dok je voditelj radionice
“Modeliraj dvorac za princa i princezu” bio Denis
Vidović. Obje su održane u prostorijama
Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje. Radionica “Dvorac za
princa i princezu” uključivala je međusobnu korelaciju matematike
i informatike.
Učenici su najprije pomoću mobitela i tableta istraživali mreže
geometrijskih tijela (kvadar, kocka, valjak, piramida), koja su
potom nacrtali i izrezali te lijepljenjem spojili u samostalno
osmišljena geometrijska tijela. Naposljetku su od navedenih
geometrijski tijela izradili maketu maštovitog dvorca za princa i
princezu.
– Uz kreativan rad, istraživanje i učenje kroz igru, sudionici
su se okušali i u rješavanju kvizova, a natjecateljski duh i
produktivna radna okolina pozitivno su se odrazili na njihovu
motivaciju za matematikom i informatikom, objasnila je
voditeljica Aleksandra Tonković.
Kao svojevrstan nastavak navedene radionice kasnije je održana
radionica nazvana “Modeliraj dvorac za princa i princezu”. Istu
je pohađalo desetak učenika u dobi od 11 do 16 godina. Učenici su
tijekom 12 školskih sati pod mentorstvom Denisa Vidovića upoznali
osnove 3D modeliranja u programu Autodesk Fusion 360. Stečene
vještine 3D modeliranja usavršili su modelirajući zamišljeni
dvorac za princa i princezu, koji su potom i uspješno isprintali
3D printerom. Pritom su naučili kako pripremiti model za ispis u
programu Prusa Slicer te vidjeli kako izgleda postupak ispisa na
3D printeru, što je pobudilo najveći interes kod
polaznika.
Radionicom
se učenike nastojalo potaknuti na samostalno i logičko
razmišljanje, ali i kreativnost i razvijanje vlastitih ideja,
stoga je zadnji dan bio rezerviran za samostalno modeliranje
modela po želji polaznika.
– Vjerujemo da je radionica probudila još veći interes kod djece
za ovo područje te da će se nastaviti usavršavati u njemu, budući
da je tehnologija 3D printanja jedna od tehnologija budućnosti,
zaključio je voditelj radionice Denis Vidović.