Požurite s prijavama
– Email marketing jedan je od najučinkovitijih oblika marketinga
koji je, ukoliko je pravilno primijenjen, najbolji način dolaska
do potencijalnih korisnika. Vrlo je jednostavan oblik promocije,
a sve što je potrebno je izgraditi listu pretplatnika te redovno
slanje tzv. newslettera sa zanimljivim sadržajem.
Njegove prednosti su lak odabir ciljanog tržišta te mogućnost
podjele popisa klijenata prema najrazličitijim čimbenicima.
Ukoliko želite naučiti kako učinkovito koristiti email marketing
za povećanje prodaje i komunikaciju s kupcima, prijavite se na
meetup u organizaciji Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
(TICM) ‘Kako raditi email marketing kampanje koje
prodaju’ koji će se održati u petak, 30.
travnja 2021. godine, s početkom u 17:00 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra
Međimurje na adresi Bana Josipa Jelačića 22/b Čakovec.
Nakon kratkog uvoda u email marketing, proći ćete kroz sve korake
potrebne za kreiranje uspješnih email kampanji – od prikupljanja
baze do njihove provedbe te na kraju analize uspješnosti.
Također, upoznat ćete se s najpopularnijim sustavom za slanje
newslettera (Mailchimp), koji je besplatan za prvih 2000
kontakata.
PROGRAM MEETUPA
– Zašto koristiti email marketing
– Kako do baze newsletter pretplatnika
– Koje vrste newslettera bi svi trebali koristiti
– Koji su elementi dobrog newslettera
– Analiza kampanje – ključni statistički pokazatelj
– Uvod u Mailchimp – kako izraditi prvu kampanju
Ciljna skupina meetupa su vlasnici i voditelji klasičnih odnosno
web trgovina, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima
web, marketing i prodaja. Sudjelovanje je besplatno, a
sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog
obrasca. Prijave na meetup zaprimaju se do popunjenja mjesta, a
najkasnije do 29. travnja 2021. godine.
PRIJAVA
Prijava je ograničena na samo jednu osobu iz poduzeća. Zbog
epidemiološke situacije, broj sudionika je ograničen na 10.
PREDAVAČ
Marcel Majsan je predsjednik Udruge
eCommerce Hrvatska i vlasnik agencije “Call to Action” koja
se bavi konzultacijama web trgovaca. Magistrirao je novinarstvo
na fakultetu političkih znanosti u Zagrebu nakon čega je nastavio
učiti o web dizajnu, prodaji i digitalnom marketingu. Nakon niza
novinarskih poslova, razvio je webshop za jedan hrvatski
trgovački lanac, te je narednih šest godina proveo kao voditelj
brojnih webshopova. Webshop sonusart.hr šest je godina zaredom
osvojio nagradu za najbolji webshop u kategoriji.
Udrugu eCommerce Hrvatska pokrenuo je 2015. godine, zajedno s
Facebook grupom eCommerce Hrvatska koja trenutno okuplja preko
6500 članova. U sklopu Udruge predaje na svim
relevantnim ecommerce konferencijama u Europi, uređuje
web stranicu www.ecommerce.hr te organizira i vodi mjesečne
eCommerce meetupove i webinare.
Osim toga, 2017. godine pokreće eCommerce Akademiju koja se
održava dva puta godišnje, 2019. godine kreće s organizacijom
godišnje CRO Commerce konferencije, a krajem 2020. pokreće
Youtube podcast s članovima udruge Nominis.
Meetup je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru
javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem
poduzetničkih potpornih institucija (PPI). Projekt je
sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni
razvoj – javljaju iz TICM-a.