ŠTO SE DOGAĐA?

ŽUPANIJSKA BOLNICA ČAKOVEC ‘Neki koriste bolnicu u svrhu promocije sebe i raznih političkih opcija’

- Apeliramo ovim putem da osobe koje koriste ŽBČ u svrhu svoje osobne promocije i promocije svojih raznih političkih opcija da djelatnike bolnice puste da rade ono za što su se školovali - kažu iz Županijske bolnice Čakovec

Iz Županijske bolnice Čakovec obratili su se vezano uz događaje
na 21. sjednici Skupštine Međimurske županije. Priopćenje
prenosimo u nastavku.

– Ovim putem Vam se obraćamo vezano na iznesene navode na 21.
redovnoj Sjednici županijske skupštine Međimurske županije na
kojoj je pod točkom 5. dnevnog reda bilo Izvješće i Odbora za
zdravstvo Međimurske županije, koje je podnio predsjednik Odbora
za zdravstvo Međimurske županije dr. Goran
Kozjak
(HDZ) i rasprava po istom.

Povjerenstvo za kvalitetu zdravstvene zaštite, koje čine
djelatnici svih ustrojstvenih jedinica naše Bolnice, je na svojoj
sjednici dana 17. veljače 2021. godine temeljito raspravilo sve
neargumentirane tvrdnje iznesene u Izvještaju i raspravi
Predsjednika Odbora dr. Gorana Kozjaka i dr.
Tanja HunjadiPotočnik i
donijelo zaključke kojima se upoznaje javnost o stvarnim i
istinitim činjenicama o radu i kvaliteti Županijske bolnice
Čakovec te stavovima Povjerenstva.

Anketa o zadovoljstvu zaposlenika za 2019. godinu bila je
predočena na sjednici Povjerenstva za kvalitetu 9. lipnja 2020.
godine. ŽB Čakovec tj. Jedinica za kvalitetu i unapređenje
zdravstvene zaštite provela je u 2020. dvije ankete. Naime, prema
Zakonu o kvaliteti i Pravilniku o akreditacijskim standardima
svaka je ustanova dužna provesti dvije ankete: anketu o
zadovoljstvu zaposlenika i anketu o zadovoljstvu pacijenata –
naša je ustanova u 2020. godini provela obje ankete. Rezultati
Ankete predoče se na sjednicama Povjerenstva za kvalitetu bolnice
gdje članovi Povjerenstva raspravljaju o rezultatima te donose
eventualne zaključke i radnje da se poboljšaju u anketi viđeni
nedostaci sukladno Pravilniku.

ŽB Čakovec kao i sve druge bolnice rezultate svoje Ankete
predočava na sjednicama Povjerenstva za kvalitetu, a zatim se
postavljaju na intranet gdje su javno dostupne svim zaposlenicima
bolnice, a gdje je i predsjednik Odbora mogao pronaći rezultate.
Dinamiku donošenja anketa kao i obrađivanje podataka i
prezentiranja rezultata donosi samo Povjerenstvo koje nije
podložno nikakvim vanjskim utjecajima, a rezultati služe kako bi
se poboljšala kvaliteta pružanja bolničke skrbi.

Nadalje, akreditacija ustanove je proces koji je započeo prije
mnogo godina, nije ničija privatna stvar kako se sugerira s
govornice Skupštine te nitko individualno ne može svojatati
akreditacijski proces jer je to trajan i dinamičan posao koji
obavljaju svi djelatnici na svim razinama. Akreditacija nije samo
pisanje novih uputa, postupaka nego i njihovo provođenje u
svakodnevnom poslu. Jedinica za osiguranje i unapređenje
kvalitete zdravstvene zaštite koordinira postupcima u svezi
postizanjem akreditacijskih standarda i obavljala je to cijelo
vrijeme, čak i u jeku borbe s pandemijom. Povjerenstvo pak
raspravlja o uvođenju novih postupaka, radnih uputa i obrazaca,
raspravlja o aktualnostima i donosi zaključke. Povjerenstvo
sastanke održava redovito, kako na sjednicama tako i u
elektronskom obliku. 

Svi neočekivani neželjeni događaji koji se dogode u Županijskoj
bolnici Čakovec su procesuirani prema Poslovniku o radu
Povjerenstva za unutarnji nadzor i prema važećim postupnicima. O
svakom neočekivanom neželjenom događaju transparentno se
izvještava uz pružanje pomoći i podrške osobama koje su u takve
događaje bile uključene. Broj i intenzitet neočekivanih
neželjenih događaja nije drugačiji od ostalih bolničkih ustanova
diljem države, iako se za mnoge od tih događaja niti ne doznaje
putem medija. Županijska bolnica Čakovec i aktualna uprava
Bolnice su posvećeni maksimalno transparentnom poslovanju unutar
uzusa dobre prakse i medicinske deontologije.

Što se tiče izjava dr. Tanje Potočnik-Hunjadi pod istom temom te
napada na kolege, isti osuđujemo i smatramo da je neprimjereno
takvo izjašnjavanje o kolegama. Prim. Maretić i
dr. Horvat su vrhunski stručnjaci i iznimno ih
cijenimo. Organizacija rada u jeku COVID-19 epidemije se u ovim
mogućnostima organizirala na najbolji mogući način (što je
zaključio i inspekcijski nadzor Ministarstva krajem prošle godine
te javno istaknuo Ministar zdravstva), a doprinos tome su dali
apsolutno svi djelatnici Županijske bolnice Čakovec.

Prozivke o nestručnosti, neorganiziranosti i propustima u
zbrinjavanju pacijenata Povjerenstvo za kvalitetu smatra željom
pojedinaca i grupacija za narušavanjem ugleda i časti Bolnice u
javnosti, uvredom svakom djelatniku Bolnice za požrtvovnost i
brigu o pacijentima, a s obzirom na mjesto izrečenih uvreda i
neutemeljenih izjava, čistim politikanstvom.

Apeliramo ovim putem da osobe koje koriste ŽBČ u svrhu svoje
osobne promocije i promocije svojih raznih političkih opcija da
djelatnike bolnice puste da rade ono za što su se školovali, a to
je pružanje najbolje moguće skrbi svojim pacijentima – stoji u
priopćenju Povjerenstva za kvalitetu zdravstvene
zaštite Županijske bolnice Čakovec.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije