Do 18. godine, prosječno dijete na našim prostorima od gledanja u ekran provede više vremena samo spavajući
Generalna skupština UN-a proglasila je 21. studeni kao Svjetski
dan televizije u namjeri da potakne svjetske nacije da programe
fokusiraju na mir i sigurnost. Danas se obilježava Svjetski dan
televizije, telekomunikacijskog sustava, koji je po mnogima
obilježio drugu polovicu 20. vijeka.
Za 70 godina postojanja, televizija je postala najutjecajniji
medij. Čak 98 posto domaćinstava u svijetu svakodnevno gleda
programe na takozvanom malom ekranu, koji s napretkom tehnike
postaje sve veći. Do 18. godine, prosječno dijete na našim
prostorima od gledanja u ekran provede više vremena samo
spavajući.
Prva televizijska reklama bila je emitirana 1. srpnja 1941.
godine u New Yorku. Radilo se o 20 sekunda reklame za Bulova
satove koja se emitirala prije baseball utakmice koja je koštala
9 dolara.
Prosječna reklama za vrijeme Super Bowla košta oko tri
milijuna dolara – to je najskuplji oglasni termin na
svijetu!
Jedno od brojnih istraživanja provedeno među televizijskom
publikom dokazalo je da osobe koje su gledale isključivo
crno-bijele slike u te dvije boje su i sanjale, iako je
uobičajeno da ljudi sanjaju u bojama, piše
RTL.