HŽ javlja da će na nekim relacijama u Međimurju putnike prevoziti autobusi
Zbog radova na održavanju željeznička pruga za međunarodni promet
M501 DG – Čakovec – Kotoriba – DG bit će zatvorena za promet
između kolodvora Čakovec i Mala Subotica od 11. do 13. studenoga,
od 19. do 20. studenoga te od 25. do 27. studenoga od 7.20 do
14.35 sati. Također, u dane vikenda 14. i 15. studenoga te 21. i
22. studenoga pruga će biti zatvorena za promet od 7.20 do 19.20
sati.
U tim razdobljima putnike će na relacijama Čakovec – Kotoriba i
obratno, Čakovec – Mala Subotica i obratno te Kotoriba – Varaždin
umjesto vlakova prevoziti autobusi prema rasporedu objavljenom na
mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture, gdje su objavljene i
informacije o mjestima zaustavljanja zamjenskih autobusa.
Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja.
Tijekom izvođenja radova uređaji za osiguranje
željezničko-cestovnih prijelaza (ŽCP) Štefanec, Belica i Mala
Subotica bit će izvan funkcije regulacije prometa.
ŽCP Belica i Mala Subotica će se po završetku zatvora pruge
uključivati u regulaciju prometa, dok se ŽCP Štefanec smatra
neosiguranim (polubranici su zaključani u gornjem položaju, a
cestovni signali isključeni) do završetka radova.
Radovi na ŽCP-u Čakovec-Buzovec završeni su pa je spomenuti
prijelaz uključen u funkciju regulacije prometa.
Napominjemo da u vrijeme kad su uređaji za osiguranje ŽCP-a izvan
funkcije sigurnost željezničkog i cestovnog prometa nije
ugrožena jer kada željezničko-cestovni prijelaz nije u
funkciji promet teče prema članku 129. stavak 1. Pravilnika o
načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim
prometom (Pravilnik RH-5; NN 107/2016), kojim je predviđeno
postupanje u iznimnim situacijama, i to na sljedeći način:
“strojovođa prije nailaska na ŽCP osiguran uređajem mora
zaustaviti vlak, signalnim znakom “Pazi”, odnosno sirenom vučnog
vozila upozoriti sudionike u cestovnom prometu na nailazak vlaka
i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze
preko ŽCP-a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo
vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju
najvećom dopuštenom brzinom”.
Radovi na održavanju započeli su 12. rujna 2020., a rok njihova
završetka je 31. prosinca 2020.