Postav izložbe od 28. srpnja do 25. kolovoza obuhvaća plakate hrvatskih filmskih klasika
U očekivanju ponovnog pokretanja filmskog programa Centar za kulturu Čakovec u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, Kino mrežom Hrvatske i Hrvatskim državnim arhivom/Hrvatskom kinotekom u reklamnim ormarićima organizira izložbu sastavljenu od filmskih plakata.
Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije nositelj je brojnih podataka koji ukazuju na bogatu prošlost hrvatske kinematografije. Izložen na reklamnim mjestima u gradu – ormarićima ili panoima – služi za promociju filma. Osim toga ima važnu komunikacijsku ulogu i slučajnog prolaznika poziva na projekcije ili informira o nadolazećim događajima.
U ovom slučaju izloženi plakati imaju svrhu dati kratki
kronološki presjek stilskih i oblikovnih rješenja hrvatskog
filmskog plakata istovremeno nudeći informacije o protagonistima
koji su ostavili bogato kulturno nasljeđe.
Postav izložbe obuhvaća plakate hrvatskih filmskih klasika
poput: Družba Pere Kvržice, Tko pjeva zlo ne misli, Bitka
na Neretvi (jedan od filmskih plakata američke
inačice napravio je Pablo Picasso. Plakat je tiskan u ograničenom
broju i svaki primjerak plakata potpisao je Picasso na stražnjoj
strani), Imam 2 mame i 2 tate, Kiklop, Samo jednom se ljubi, Vlak
u snijegu, Breza, Rondo, Ciguli Miguli…
Uloga kina značajna je za lokalnu zajednicu ali i za film. Film kao umjetnički rad svojupromociju ima u kinu, koje posreduje u kritičkom i refleksivnom pristupu filmu.Ova je izložba u Centru za kulturu bila postavljena povodom obilježavanja Svjetskog danaaudiovizualne baštine u rujnu 2018. godine.
U Centru za kulturu do kraja kolovoza 2020. NEMA FILMSKOG PROGRAMA!