Želite li naučiti više o webu? Što je dobra, a što loša web stranica? Trebate li i vi imati svoju web stranicu i zašto možda ipak ne? Kako raditi s klijentima iz Hrvatske i inozemstva te što može poći po zlu (i kako to popraviti)? Prijavite se na radionice.
U ponedjeljak, 23. ožujka, u multimedijalnoj dvorani
Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, održat će se dvije
besplatne radionice ‘Znanje za budućnost’.
Prva radionica, ‘Kako do vlastitog weba?’ održat će se s
početkom u 16 sati, dok će se radionica ‘Rad s klijentima
– u Hrvatskoj i svijetu’ održati nakon nje, u 18
sati.
Organizator radionica je Emanuel Blagonić, u suradnji s
partnerima Plus Hostingom i Algebrom, te Tehnološko-inovacijskim
centrom Međimurje kao lokalnim partnerom.
Predavač na radionicama bit će Emanuel Blagonić,
profesionalac s više od 15 godina iskustva u izradi i dizajnu web
stranica, korisničkim sučeljima te optimizaciji poslovnih
procesa. Predavač posjeduje dugogodišnje iskustvo i u
organizaciji konferencija, a posljednje tri godine bio je i jedan
od organizatora najveće svjetske konferencije o WordPressu,
Wordcamp Europe.
‘Kako do vlastitog weba?’ (od 16.00 do 18.00
sati)
Radionica “Kako do vlastitog weba” orijentirana je na vas,
krajnje korisnike – sve koji planirate raditi novu internetsku
stranicu ili nadograditi postojeću. Na ovoj radionici odgovorit
ćemo na pitanje trebate li vlastitu internet stranicu i u kojem
obliku. Saznat ćete kako definirati dobar budžet za izradu
internetske stranice, te trebate li stranicu raditi sami ili
pronaći profesionalca? Razgovarat ćemo o tome kako definirati
ciljanu publiku, ciljeve, informacijsku arhitekturu – ali i
naučiti što je to landing page i konverzija. Radite li s
agencijom saznat ćete kako definirati dobar budžet i što
očekivati od agencije te kako analizirati ponude koje ćete
dobiti.
Ciljana publika: informatički pismeni vlasnici obrta, malih i
srednjih tvrtki koji bi htjeli napraviti vlastite internetske
stranice, bilo sami ili uz pomoć freelancera ili agencije.
Potrebna predznanja: poznavanje rada na internetu, uređivanje i
priprema teksta, unos teksta u CMS editor (poput WordPressa).
Napomena: Ova je radionica namijenjena vlasnicima obrta, malih i
srednjih tvrtki koji bi htjeli samostalno izraditi svoju
internetsku stranicu ili angažirati profesionalce da to učine
umjesto njih.
‘Rad s klijentima – u Hrvatskoj i svijetu’ (od 18.00
do 20.00 sati)
Radionica “Rad s klijentima – u Hrvatskoj i svijetu” namijenjena
je web profesionalcima – freelancerima i malim agencijama. Iako
ću o temi govoriti iz perspektive dizajnera i (nekadašnjeg)
vlasnika male agencije, tema će biti primjenjiva svima koji rade
s klijentima na webu – iz Hrvatske ali i svijeta. Otkrit ću vam
kako analiziram (buduće) klijente, zašto je važan inicijalni
interview i kako napraviti dobru ponudu. Razgovarat ćemo o
cijenama i kako ih vremenom povećavati. Nemate li svoj ured i/ili
radite s klijentima iz cijelog svijeta objasnit ću vam tehnike i
tajne online komunikacije – od Skype-a preko važnosti project
managementa i organiziranja vlastitih poslovnih procesa.
Ciljana publika: freelanceri i vlasnici manjih agencija koji rade
s klijentima iz Hrvatske (lokalnim u blizini mjesta rada, ili
nacionalno) ili inozemstva.
Potrebna predznanja: svatko tko radi direktno ili indirektno s
klijentima.
Napomena: Ova je radionica namijenjena freelancerima i vlasnicima
manjih agencija koji žele utvrditi ili proširiti svoje znanje o
(najčešće remote) radu s klijentima.
Partneri
Plus hostingu kao najvećem hostingu u Hrvatskoj,
osnovna je misija klijentima osigurati najbolju moguću lokaciju
za smještaj njihovih internetskih stranica i to čine već dugih 15
godina. Korisnicima pruža širok spektar usluga, od registracije
domena i web hostinga do VPS i dedicated servera na najboljoj
mrežnoj infrastrukturi u Hrvatskoj.
Algebra je najveća i najbrže rastuća obrazovna
grupacija u Hrvatskoj. Tijekom 21 godine postojanja, obrazovne
programe raznih vrsta u Algebri je završilo više od 120.000
pojedinaca, a godišnje u njezin obrazovni sustav ulazi oko 15.000
polaznika razne dobi na nekom od 25.000 seminara i drugih
obrazovnih programa.
TICM je centralna poduzetnička potporna
institucija na području Međimurske županije koja provodi programe
razvoja poduzetništva. Strateški cilj TICM-a je stvarati
poticajne uvjete za razvoj na znanju utemeljenih poduzeća kroz
izgradnju materijalnih i ljudskih kapaciteta, pružajući na jednom
mjestu korisnicima pristup infrastrukturi, opremi, informacijama,
znanju, vještinama i povezivanju. TICM trenutno djeluje u dvije
zgrade poslovnog inkubatora površine 3000 m2 s 43 ureda,
coworking prostorom i nizom zajedničkih prostorija. Polovicom
2020.g. poduzetnicima će se staviti na korištenje i treća zgrada
poslovnog inkubatora s 18 dodatnih ureda, izložbenim prostorom,
sobom za sastanke i informatičkom učionicom. Od početka rada
2010. godine do danas, u proces inkubacije u TICM-u je bilo
uključeno 60, mahom tehnološko orijentiranih te primarno
uslužnih, poduzeća dok trenutno u TICM-ovom inkubatoru posluje 40
poduzeća s više od 120 zaposlenika.
PRIJAVA
Sudjelovanje na radionicama je besplatno. Prijava na radionice je
obavezna preko web
stranice.