'Noćni prometnik na usluzi je putnicima, no sad smo ipak odlučili prostore čekaonice i sanitarnog čvora ostaviti i noću otvorene', odgovaraju iz AP-a.
– Sramota je da autobusni kolodvor u Varaždinu valjda jedini u
Hrvatskoj tijekom noći ima zaključan WC i čekaonicu – pojadala
nam se jedna čitateljica koja redovito u noćnim satima putuje u
jednu od zapadnoeuropskih zemalja, piše Varaždinski.
– Tijekom ljeta pratila sam negodovanja turista koji su u
Varaždinu htjeli na WC, ali to nije bilo moguće. No ovo što se
sad događa po zimi je nepodnošljivo. Najgori prizor mi je bio kad
sam vidjela jednu mamu koja je došla sa svojom kćerkicom i
ponijela je deku sa sobom da omota kći koja se sjela vani na
klupic. Prišla mi je i objasnila da je čekaonica zaključana pa da
joj se kći ne prehladi, ona uvijek sa sobom nosi deku kad putuje
po zimi tijekom noći iz Varaždina – prepričava čitateljica i
dodaje: – Ali glavno da imamo novu busnu koja stoji nedostupna
kao muzej.
Za razloge zatvaranja WC-a i čekaonice tijekom noćnih sati
upitali smo u tvrtki Autobusni promet.
– Usluge koje se obavljaju u sklopu kolodvorske djelatnosti na
autobusnim kolodvorima utvrđene su pravilnikom o autobusnim
kolodvorima. On ne obavezuje kolodvore da rade 24 sata – stoji
uvodno u odgovoru koji nam je poslao zamjenik direktora
Rudolf Presečki.
No kaže da, bez obzira na to, u Varaždinu se i noću na kolodvoru
uvijek nalazi noćni prometnik koji je na raspolaganju putnicima
koji polaze u kasnije noćne sate.
– Istina je da smo zbog neugodnih iskustava koje smo imali u tim
noćnim satima po čekaonici i sanitarnim prostorijama, a dolazilo
je i do incidentnih situacija zbog nedoličnog ponašanja osoba
koji nisu bili putnici, bili primorani djelovati preventivno te
navedene prostorije zaključavati i otvarati na zahtjev putnika –
objašnjava Presečki.
No napominje da u radnom vremenu noćnog prometnika, a to je od 22
do 6 sati, svaki putnik može zatražiti da mu se navedene
prostorije otvore.
– Težeći ipak spriječiti moguće neugode putnika na polascima
izvan radnog vremena kolodvora, odlučili smo prostore čekaonice i
sanitarnog čvora ostaviti i noću otvorene, u što se putnica koja
vam se javila može uvjeriti kada će idući put putovati. Uz to,
putnicima i dalje na raspolaganju stoji naš noćni prometnik –
kaže u Autobusnom prometu.
Napominju dodatno da prigovore kao što je ovaj do sada nisu
zaprimili prema uobičajenoj proceduri podnošenja prigovora koji
korisnici podnose izravno pružatelju usluge.
– S obzirom na razdoblje od kada se kolodvorska djelatnost
obavlja, to potvrđuje da loših iskustava korisnika poput
navedenih nije bilo. Kako bismo ipak istražili okolnosti koje ste
nam prenijeli, molimo da uputite putnicu da nam se obrati osobno
odnosno napominjemo da nam svoje nezadovoljstvo može izraziti
izravnim prigovorom ili primjedbom, temeljem čega se onda
istražuju okolnosti te nakon što se prikupe potrebna očitovanja
otklanjaju eventualne greške, nesporazumi, nepravilnosti i slično
– iz AP-a upućuju korisnike koje imaju primjedbe bilo koje vrste,
piše Varaždinski.