U desetak luksuznih festivalskih dvorana na 3.000 m2 predstavlja više od 300 izlagača, proizvođača i trgovaca vina, pršuta, sira, ulja, kulena, slatkih delicija i drugih proizvoda iz EU i zemalja našeg okruženja
Nakon trinaest godina rasta i postojanja nema prikladnijih riječi
od najmoćniji, najraskošniji i najelegantniji eno-gastro festival
u državi. Okuplja vrhunsku kvalitetu međimurske, hrvatske te
svjetske vinske i gastro scene. U desetak luksuznih festivalskih
dvorana na 3.000 m2 predstavlja više od 300 izlagača, proizvođača
i trgovaca vina, pršuta, sira, ulja, kulena, slatkih delicija i
drugih proizvoda iz EU i zemalja našeg okruženja. Zemlja partner
u 2019. godini je Slovačka Republika.
Svijet onkraj granica EU zastupaju uvoznici. Festival je u
cijelosti posvećen kulturi stola, vina i hrane. Vinocom su
autentične i uvijek atraktivne prezentacije i degustacije vina,
sljubljivanje vina i jela, suvremeno koncipirane eno-gastro
edukacije za poslovne ljude, trgovce, sommeliere, ugostitelje,
osobe iz javnog života, novinare i sve pasionirane poznavatelje
vina i hrane. Godinama iznad festivala lebdi nevjerojatno
prijateljska, gospodska i ležerna atmosfera natopljena mirisima,
okusima, ostvarenjima i uspjesima.
Dugogodišnje uživanje u najboljem i odrastanje na vrhuncima
kvalitete nije za publiku u elegantne hotelske dvorane zagrebačke
Esplanade palo tek tako ili s neba. Naprotiv, ono je istinski
odraz znalačkog i strpljivog pristupa festivalu kojega od 2006.
godine neupitno potpisuju prof. Ivan Dropuljić i
pomagači. Vremenom u Zagrebu i Hrvatskoj nicale su slične
festivalske zamisli, kratko bi trajale i tiho ugasle. Ta
činjenica govori u prilog istini kako za uspjeh nekog projekta
nisu dovoljni npr samo novac i moderni oblici komuniciranja s
tržištem, već puno prije bespoštedni osobni gard i prebogat
folder iskrenih prijatelja i poznanstava.
U ovoj zadnjoj maximi prof. Dropuljić je potvrđena i neupitna
ljudska veličina. Vinocom je iskustvo koje stvara i nudi
praktične koristi u svakodnevnom životu izlagača, diže im rejting
i gradi respekt na tržištu, a istovremeno dinamična i živa škola
u kojoj su prva slova eno-gastro pismenosti usvojile tisuće
posjetitelja. U fokusu festivala su kultura stola, vino i hrana,
važni segmenti gospodarstva i hrvatske turističke ponude.
Održava se uoči božićnih i novogodišnjih blagdana pa građanstvu i
poslovnom svijetu nudi dobar uvid u mogućnosti odabira prikladnih
darova. Neizrečeni detalji o programskim sadržajima, izlagačima,
rasporedu radionica i prezentacija na četrnaestom izdanju Zagreb
Vinocoma dostupni su na www.vino.com.hr, a najvažniji od svih je:
22. i 23. studeni 2019., Zagreb, Hotel Esplanade.