GRAĐANI SE BUNE

LJUDI SU BIJESNI Poštari prestali nositi male pakete nakon ukidanja naknade?

Hrvatska pošta tvrdi da nema nikakve promjene u odnosu na dosadašnju praksu, unatoč iskustvima korisnika koji kažu suprotno

Index je prema dojavama svojih čitatelja
doznao da da nakon odluke HAKOM-a o ukidanju naknade za
uručenje malog paketa u iznosu od 4,50 kuna, koju je Hrvatska
pošta naplaćivala primateljima pošiljaka, poštari više uopće ne
dostavljaju takve pošiljke.

“Danas mi poštar iz Pošte II u Rijeci dostavlja nekoliko
minijaturnih pošiljaka u koverticama, od svega par grama svaka i
govori da mi više neće smjeti dostavljati takve pošiljke jer je
dobio nalog od nadređenih da ubuduće ne dostavljaju takve
pošiljke, iz razloga što je ukinuta naknada od 4,5 kuna za
dostavu, već da samo ostavljaju primateljima obavijesti o
prispijeću pošiljke pa da primatelji izvole sami podizati takve
pošiljke na pošti, javio je čitatelj Indexa.

Da to nije izoliran slučaj doznali smo od čitatelja iz Zagreba
koji je također ogorčen novom praksom Hrvatske pošte, odnosno,
kako kaže, uništavanjem usluge dostave do vrata. “Dostava
pošiljaka u zgradi s liftom u Zagrebu je uvijek svima
funkcionirala tako da su pošiljke iz Kine uručivane na vrata
primatelja”, govori nam čitatelj zgrožen srozavanjem usluge
Hrvatske pošte.

“Dok cijeli svijet ide naprijed, Pošta ide
nazad”

“Iako je to obveza Hrvatske pošte prema međunarodnom ugovoru s
poštanskom udrugom, pošiljke više ne donosi ni do poštanskog
sandučića već primateljima automatski dolazi samo obavijest o
prispijeću pošiljke”, tvrdi korisnik poštanskih usluga sa
zagrebačke Trešnjevke i naglašava: “Želim da mi se poštanske
pošiljke (od bilo kuda pa i iz Kine) uručuju na vrata kao što je
to uvijek bilo!”

“Usluga je prije bila bolja, a danas lošija. Dok cijeli svijet
ide naprijed, Pošta ide nazad, nije mi jasno zašto to rade”, pita
se naš čitatelj.

Čitatelj koji nam se javio iz Rijeke zaključuje: “Kao (prisilni)
korisnik usluga HP-a imam brojna negativna iskustva s dotičnima,
o kojma bih mogao solidnu knjigu napisati i najviše bih volio kad
bih dotičnu tvrtku mogao bilo kako izbjeći, kada bi npr.
bankrotirali (može li to državna firma u RH?) i bili prodani
Kinezima, Turcima, Nigerijcima ili bilo kome iole pametnijem i
što je najvažnije – moralnijem! Žalosno!”

Hrvatska pošta: “Nema promjene”

Povodom reagiranja čitatelja obratili smo se Hrvatskoj pošti s
upitom radi li se o novom pravilu neuručivanja malih pošiljaka
primateljima, kojeg se poštari sada moraju držati, ili to možda
ovisi o voditelju pojedine lokalne pošte, piše Index.

“Mali paket je obična pošiljka, a one se prema općim uvjetima
tretiraju na način da se dostavljaju u kućni sandučić (kovčežić)
primatelja. Ukoliko zbog svojih dimenzija ne mogu proći kroz
otvor kućnog sandučića, takve se pošiljke ne iznose na dostavu
već se ostavlja obavijest o prispijeću te se pošiljka preuzima u
poštanskom uredu koji je naznačen na obavijesti. Obične su se
pošiljke i prije tako tretirale, nema promjene”, odgovorili su iz
Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte.

Hrvatska pošta, dakle, tvrdi da nema nikakve promjene u odnosu na
dosadašnju praksu, unatoč iskustvima korisnika koji nam javljaju
suprotno.

Dobra vijest za građane

Podsjetimo, Hrvatski sabor početkom godine ratificirao je
Svjetsku poštansku konvenciju (SPU), temeljem čega je poštanski
inspektor Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti
(HAKOM) rješenjem od 18. rujna ove godine zabranio Hrvatskoj
pošti da građanima naplaćuje dodatnu poštarinu od 4,50 kuna za
uručenje malih paketa iz međunarodnog prometa.

“To je dobra vijest za sve građane koji koriste e-trgovinu i
osnovne poštanske usluge, a koje u Hrvatskoj pruža Hrvatska
pošta-HP temeljem akata Svjetske poštanske unije”, komentirali su
tom prilikom iz HAKOM-a.

No iz iskustava hrvatskih korisnika poštanskih usluga čini se
kako se dobra vijest pretvorila u – lošu, piše Index.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije