
48 sati, tri pozornice, 53 artista, O kakvom start-upu pričamo, ako počinjemo s festivalom?
“2013. i 2014., prve dvije godine festival Forestland bio je besplatan, nije bilo ulaznica i događaj je bio znatno manji” krenuo je s pričom Krešimir Biškup, glasnogovornik festivala. “Već naredne godine festival je bio u trajanju od tri dana, da bi u 2016., 2017. i 2018. on trajao dva dana. Uvođenjem više dana trajanja, dolaskom većih imena morali smo osmisliti i odrediti cijene, uvjete, kategorije, ali i način prodaje ulaznica. To nam je otvorilo jedan novi, drukčiji svijet.”
Organizacija događaja sama po sebi je kompleksna stvar. Od
osmišljavanja koncepta do samih aktivnosti uoči, za vrijeme i
nakon događaja, pa do izgradnje, provođenja i trajanja festivala
najčešće nam je potrebno 365 dana. Jedna od aktivnosti koje su
nam bile izazov jest i ticketing, odnosno sustav prodaje
ulaznica.


Krajem festivalske sezone 2015. krenulo se u osmišljavanje vlastitog sustava i web shop servisa za prodaju ulaznica. U nekoliko mjeseci nastao je Ticket2go.hr, novi koncept za prodaju ulaznica i rezervacija za koncerte, sportske događaje, kulturne priredbe i ostale javne i privatne događaje.
U samo nešto više od tri godine, ticket2go.hr je iz
koncepta i male aplikacije postao servis koji koriste najveći
događaji na sjeveru Hrvatske poput utrka Speedway GPQ u Donjem
Kraljevcu, glazbenih koncerata od Čehaj festa do Jelene
Rozge i Vojka V, te manjih događaja poput Picnic-a,
produkcije Koraka u GOC-u, ali i svih događaja u organizaciji
Forestland kolektiva.

“Kad smo kretali u razvoj ove aplikacije, znali smo što nam treba. Tehnološka znanja imamo, ali nedostajalo nam je iskustva u osmišljavanju koncepta ulaznica. Online servis završili smo s programiranjem u nekoliko mjeseci, a još toliko nam je bilo potrebno za usklađivanje mogućnosti prodaje s potrebama tržišta. U početku smo imali veću prodaju offline, na prodajnim mjestima u Čakovcu i okolici, da bi kasnije primat ipak postao online. Danas većina ulaznica se prodaje online uoči samog događaja”.
Događaji koje ticket2go.hr pokriva većinom su na sjeveru Hrvatske, a kako kažu, ne planiraju se širiti nacionalno, već kvalitetnije pokriti bazu:
“Jednom kad smo kupce naučili na sustav, kad su korisnici uvidjeli prednost e-ulaznice i jednostavnost takve logistike, Ticket2go.hr je postao pravi hit. Prednost ove aplikacije nije samo u jednostavnosti prodaje, već i u popratnom marketingu koji radimo za svakog klijenta posebno. Iznimno smo ponosni na svaku suradnju koju ostvarujemo pa tako komuniciramo i sve projekte kroz Instagram, Facebook i ostale marketinške kanale koje koristimo” reći će Nikola.
“Aplikacija je kodirana u Microsoft.NET a baze i ORACLE
sustav su zahvalni za održavanje. U dogledno vrijeme čeka nas
redizajn UX sustava, ali i same mobilne aplikacije. Razvili smo
mobilnu aplikaciju koja u ovoj prvoj verziji omogućava samo
adminsko korištenje, odnosno real time praćenje statistike,
skeniranje ulaznica i ažuriranje podataka. U drugoj, novoj
verziji ona bi morala biti dostupna i za iOS sustave, ali i
omogućavati korisničko ažuriranje podataka, kupljenih ulaznica
kao i samu kupovinu ulaznica.”

I za kraj, u sustavu Ticket2go.hr kroz protekle tri godine generirano je 45 jedinstvenih događaja, plasirano preko 38 000 ulaznica, a u 2019. i 2020. nas očekuje prema prognozama još barem toliko raznih manifestacija, događaja i koncerata.




