Križanja s južne i sjeverne strane nadvožnjaka u Čakovcu - Kalničke i Zagrebačke ulice, kao i Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora, poznata su po problematičnom odvijanju prometa, gdje se nerijetko stvara velika gužva i zastoj pri uključivanju na glavnu cestu
Križanja s južne i sjeverne strane nadvožnjaka u Čakovcu – Kalničke i Zagrebačke ulice, kao i Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora, poznata su po problematičnom odvijanju prometa, gdje se nerijetko stvara velika gužva i zastoj pri uključivanju na glavnu cestu.
Ta su križanja najprometnija u poslijepodnevnim satima kad se s obje strane u koloni vozila čeka na red za uključenje. Nezadovoljan regulacijom prometa, požalio nam se jedan od naših čitatelja čiji upit prenosimo u cijelosti. – Kao vozač koji svakodnevno putuje tom dionicom više puta na dan, postavljam jedno pitanje na koje ćete, vjerujem, naći odgovor. Zanima me zašto su postavljeni semafori u Čakovcu kraj gradskih bazena, gdje su relativno skoro i nepotrebni jer nema toliko gužve i prometnih nesreća, a nisu postavljeni na križanjima kod Plodina i križanju prije nadvožnjaka gdje su svakodnevno po cijele dane gužve.
U prosjeku svaki drugi dan prometne nesreće, nekad i teška vidljivost zbog gužvi pa vam smeta drugi auto, kombi, autobus. Zašto se tu ne postave semafori i sudionicima u prometu osigura sigurniji prolazak kroz raskrižja? Bilo bi mi drago da se pruži odgovor na to pitanje od nadležnih tijela, a još draže da se nešto pokrene – stoji u poruci.
Kako doznajemo iz gradske uprave, dugom čekanju ubrzo će stati na kraj. Naime, u projektu sanacije nadvožnjaka predviđena je i izgradnja kružnih tokova na spomenutim križanjima, s oba ulaza na nadvožnjak, što bi na koncu trebalo poboljšati promet za sve sudionike. Odgovor iz Grada Čakovca na čitateljev upit prenosimo u cijelosti.
– Rekonstrukcija raskrižja kod Gradskih bazena ‘Marija Ružić’ koja je napravljena prije nekoliko godina bila je investicija Hrvatskih cesta. Radi se o državnoj prometnici, o kojoj se skrbi ta državna tvrtka, te je ona prema svojim pokazateljima to križanje odlučila semaforizirati. Podsjećam da je osim postavljanja semafora, na spomenutom križanju rekonstruirana i javna rasvjeta te kolnik i biciklistička staza. Križanje Kalničke i Zagrebačke ulice, odnosno ulaz na nadvožnjak s južne strane jedno je od prometnih križanja koja će se rekonstruirati. Naime, projektom sanacije nadvožnjaka predviđeno je da na oba njegova ulaza budu kružni tokovi.
Ove godine trebao bi se paralelno obnavljati nadvožnjak te graditi kružni tok na sjevernom ulazu (križanje Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora). Postavljanje semafora na lokaciji koju navodite prema našim pokazateljima ne bi više pridonijela sigurnosti i protočnosti prometa od planiranog kružnog toka.