
Križanja s južne i sjeverne strane nadvožnjaka u Čakovcu - Kalničke i Zagrebačke ulice, kao i Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora, poznata su po problematičnom odvijanju prometa, gdje se nerijetko stvara velika gužva i zastoj pri uključivanju na glavnu cestu
Križanja s južne i sjeverne strane nadvožnjaka u Čakovcu – Kalničke i Zagrebačke ulice, kao i Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora, poznata su po problematičnom odvijanju prometa, gdje se nerijetko stvara velika gužva i zastoj pri uključivanju na glavnu cestu.
Ta su križanja najprometnija u poslijepodnevnim satima kad se s
obje strane u koloni vozila čeka na red za uključenje.
Nezadovoljan regulacijom prometa, požalio nam se jedan od naših
čitatelja čiji upit prenosimo u cijelosti.

U prosjeku svaki drugi dan prometne nesreće, nekad i teška vidljivost zbog gužvi pa vam smeta drugi auto, kombi, autobus. Zašto se tu ne postave semafori i sudionicima u prometu osigura sigurniji prolazak kroz raskrižja? Bilo bi mi drago da se pruži odgovor na to pitanje od nadležnih tijela, a još draže da se nešto pokrene – stoji u poruci.
Kako doznajemo iz gradske uprave, dugom čekanju ubrzo će stati na kraj. Naime, u projektu sanacije nadvožnjaka predviđena je i izgradnja kružnih tokova na spomenutim križanjima, s oba ulaza na nadvožnjak, što bi na koncu trebalo poboljšati promet za sve sudionike. Odgovor iz Grada Čakovca na čitateljev upit prenosimo u cijelosti.
– Rekonstrukcija raskrižja kod Gradskih bazena ‘Marija
Ružić’ koja je napravljena prije nekoliko godina bila je
investicija Hrvatskih cesta. Radi se o državnoj prometnici, o
kojoj se skrbi ta državna tvrtka, te je ona prema svojim
pokazateljima to križanje odlučila semaforizirati. Podsjećam da
je osim postavljanja semafora, na spomenutom križanju
rekonstruirana i javna rasvjeta te kolnik i biciklistička
staza.

Ove godine trebao bi se paralelno obnavljati nadvožnjak te graditi kružni tok na sjevernom ulazu (križanje Vukovarske, Kalničke i Ulice Vladimira Nazora). Postavljanje semafora na lokaciji koju navodite prema našim pokazateljima ne bi više pridonijela sigurnosti i protočnosti prometa od planiranog kružnog toka.



