
Asja Lajtman Bosilj iz Čakovca ponosna je vlasnica tvrtke Avus u sklopu koje održava poslovne edukacije i savjetovanja zaposlenika tvrtki. Razvija i aplikacije kakve do sada nije ponudila nijedna tvrtka u Međimurju
Asja Lajtman Bosilj iz Čakovca, danas sa varaždinskom adresom, tijekom rada u banci prepoznala je svoju pravu strast – rad s ljudima te razvoj njihovih vještina i kompetencija. Prepoznala je da se u današnjem radnom okruženju ljudi moraju svakodnevno razvijati, a upravo su takvi treninzi nedostajali na međimurskom području.
Zato je danas ponosna vlasnica tvrtke Avus u sklopu koje održava poslovne edukacije i savjetovanja zaposlenika tvrtki s ciljem razvoja njihovih kompetencija i lakše prilagodbe današnjem zahtjevnom tržištu. Također razvija i aplikacije kakve do sada nije ponudila nijedna tvrtka u Međimurju.
Posao voditeljice odjela pokazao joj čime se zaista želi baviti
Njezin put prema cjeloživotnom učenju počeo je još u školskim danima. Nakon završenog ekonomskog srednjoškolskog obrazovanja, uputila se na srodni studij ekonomije. Kada ju je pak prvo radno mjesto odvelo u banku te je s vremenom preuzela voditeljsku ulogu, shvatila je da više od svega uživa u radu s ljudima.

Osim magisterija, završila je i državni certificirani program za trenera poslovnih edukacija kako bi mogla raditi s odraslima te tzv. HR akademiju kako bi mogla surađivati s tvrtkama iz područja ljudskih resursa.
Sve je to vodilo prema što uspješnijem vođenju vlastite tvrtke Avus. Nakon godina provedenih u korporacijama, odlučila je krenuti u svoju priču, a njezin djed u tome je imao veliku ulogu.
Oda voljenom djedu
– Tvrtka Avus, što znači djed, osnovana je kao uspomena na mog dragog djeda koji me je školovao. Djed je bio najstariji obrtnik u državi. Umirovio se tek s 86 godina i pune 72 godine radnog staža. Nedugo nakon njegove smrti osnovala sam Avus kao zahvalu njemu i kao početak mog novog profesionalnog puta.

Avus uspješno posluje već godinama, a njezina je temeljna djelatnost održavanje poslovnih edukacija u samim tvrtkama. Između ostaloga, radi se na vještinama vođenja, komunikacije, učinkovitog upravljanja vremenom, promjenama, prodaje te drugih vještina potrebnih u prodaji. Usto, sa stručnim suradnicima pomaže tvrtkama pri poslovima odabira novih zaposlenika.
Surađuje s renomiranim proizvodnim tvrtkama, prodajnim tvrtkama, trgovačkim lancima, IT tvrtkama, financijskim institucijama, a jednako tako kvalitetan program razvili su i za ljekarne i poliklinike.
Praćenje novih trendova na tržištu
Tvrtka je ukorak s razvojem tehnologije pa je razvila i dvije aplikacije.
– One su nastale temeljem istraživanja potreba na tržištu. Prva je prodajna aplikacija pod imenom Prodajni kompas, a služi kao podrška prodaji, a druga je HR aplikacija pod nazivom HR sustav učinka te pomaže u procesu praćenja učinka i nagrađivanja zaposlenika – pojašnjava nam Asja.
No njezina je tvrtka mislila i na pojedince koji se samostalno žele razvijati i saznati više o sebi, čak i ako njihova tvrtka nije uključena u spomenute programe. Naime, Avus je jedina licencirana hrvatska tvrtka za alat NBITM.

I međimurska javnost prepoznaje potrebu ulaganja u djelatnike; polako, ali sigurno
No nisu samo mladi ti koji su nerijetko nesigurni u svoj izbor buduće karijere. Sve se više s time susreću i oni nešto stariji te su, kako je Asja primijetila, sve svjesniji toga da se na današnjem tržištu rada ne može uspjeti bez stalnog ulaganja u sebe i istraživanja svojih potencijala. Nisu rijetkost ni promjene karijera, a toga postaju sve svjesniji i poslodavci.
Posebno je pak veseli što su međimurske i varaždinske tvrtke također to prepoznale.
– U početku sam surađivala s velikim i međunarodnim tvrtkama koje već godinama znaju da u zaposlenike treba ulagati. Sad me veseli što sve više surađujem s domaćim tvrtkama, a osobito što mi se javljaju vlasnici, direktori, voditelji iz tvrtki iz Međimurja i Varaždina. Lijepo je svugdje raditi, ali je doma najljepše. Upravo u Međimurju, u suradnji s tvrtkom Didasko, započinjemo jednu lijepu poslovnu priču kroz Poslovnu mini akademiju namijenjenu vlasnicima, voditeljima, direktorima koji žele ojačati svoje kompetencije. Akademija počinje ovog mjeseca – ističe.

Društvo polako, ali sigurno prepoznaje važnost ove teme pa Asju više od svega raduje što je njezina tvrtka pronašla svoje mjesto na tržištu.
– Za to je bilo potrebno mnogo truda, energije i entuzijazma. Važno je raditi kvalitetno i neprekidno se usavršavati. Važno je uočavati greške i odmah ih ispravljati. Važno je stalno raditi ne samo s drugima, nego i na sebi. Jedna lijepa izreka kaže da onaj koji podučava, sam ima najviše koristi od toga. Volim ovaj posao, a najviše me motiviraju zadovoljni i zainteresirani sudionici. Kad uđem u edukacijsku dvoranu, salu za sastanke ili učionicu i kad uspijem potaknuti sudionike na otvorenost, iznošenje mišljenja te aktivno sudjelovanje, i više sam nego motivirana – govori nam Asja.
U svome radu ima veliku podršku svoje obitelji, napose supruga.
– Životne okolnosti posložile su mi se tako da sam se iz mog dragog Čakovca preselila u Varaždin prije 10 godina, gdje živim s kćeri srednjoškolkom, suprugom i njegovim sinom studentom te našim zlatnim retriverom. Za uskladiti tako složene odnose potrebno je mnogo želje, razumijevanja i poštovanja svih strana i veseli me što smo, iako nije uvijek lako, ipak u tome uspješni – kaže Asja koja upravo uz njih te uz kino, šetnje, koncerte, kartanje i putovanja puni baterije za nove poslovne izazove.
Planova za budućnost tvrtke pak ne nedostaje.
– U planu je jedna međunarodna edukacija za vlastito usavršavanje, a što se tiče same tvrtke, daljnji mi je cilj što više raditi u svome kraju. Svijest o potrebi razvoja se budi, a imamo jako mnogo kvalitetnih poduzetnika, marljivih ljudi s kojima bih voljela raditi i pomoći im na području ljudskih resursa. Osim toga, nastavljam ulagati u aplikacije koje nudimo korisnicima kako bismo im olakšali ostvarenje prodaje i što objektivnije nagrađivanje. Ideja uvijek ima. Samo neka smo zdravi i sretni, a sve ostalo lako će se ostvariti – zaključuje Asja Lajtman Bosilj.



