Edukacija 'Financije i računovodstvo za obrtnike' održat će se u četvrtak, 29. studenog 2018. godine s početkom u 9 sati u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje
Nakon vrlo dobro prihvaćene edukacije Financije i računovodstvo
za trgovačka društva, svi zainteresirani, a posebno obrtnici
ponovno imaju priliku dobiti znanje i savjete iskusne
stručnjakinje za područje financija i računovodstva.
Edukacija ‘Financije i računovodstvo za obrtnike’ održat će se u
četvrtak, 29. studenog 2018. godine s početkom u 9 sati u
Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje, na adresi Bana Josipa
Jelačića 22/b, Čakovec (prostor bivše vojarne)
Edukaciju će voditi Ana Janežić, savjetnica za područje financija i knjigovodstva u STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci, s dugogodišnjim iskustvom u području financija i računovodstva.
PROGRAM RADIONICE:
Osnivanje obrta
U ovom dijelu će biti riječi o pojmu obrta, vrstama obrta koje je
moguće osnovati te osnovnim preduvjetima koje je potrebno
zadovoljiti kako bi pokrenuli poslovanje obrta. Ukratko će biti
prikazane prednosti i nedostaci obrta u odnosu na d.o.o. i
j.d.o.o.
Fiskalizacija
Ovaj će dio obuhvatiti sva ključna znanja o fiskalizaciji.
Paušalni obrt
U posljednje vrijeme pojačan je interes obrtnika za ulazak u
sustav paušalnog oporezivanja. Da li je moguće samostalno voditi
knjige kod paušalnog obrta? To je pitanje na koje ćemo odgovoriti
u ovom djelu na način da ćemo obraditi poslovne knjige i
evidencije koje su paušalisti dužni voditi.
Redovni obrt
Ovaj dio bit će usmjeren na poslovanje redovnog obrta – obveznika
vođenja poslovnih knjiga primitaka i izdataka. Koje su to knjige
koje je potrebno voditi? Jedna od evidencija koja se traži od
obrtnika je i popis dugotrajne imovine te ćemo se osvrnuti na
nabavu osnovnih sredstava kod obrtnika te razliku u njihovoj
evidenciji u odnosu na druge poslovne izdatke. Bit će govora i o
obračunu plaća kao često najvećem izdatku u poslovanju obrta.
PDV sustav
Predavačica će pojasniti što je to PDV i kako funkcionira,
treba li se odlučiti za ulazak u sustav PDV-a ili poslovati
kao mali porezni obveznik te kada je potrebno izvršiti
registraciju za potrebe PDV-a, odnosno zatražiti dodjelu PDV
broja?
Poslovne knjige obrtnika
Koje poslovne knjige obrtnici moraju voditi i kako?
Prijava poreza na dohodak kod obrtnika
Na kraju edukacije bit će riječi o godišnjoj prijavi poreza na
dohodak koju su obrtnici dužni predati na kraju poslovne godine,
kao i pojašnjenje mogućnosti prijelaza u sustav oporezivanja
porezom na dobit.
Edukacija će trajati od 9 do 15 sati, a u vremenu od 15 do 16
sati sudionici će se moći konzultirati s predavačicom te dobiti
odgovore na pitanja koja su imali tijekom edukacije. Predviđene
su i dvije pauze po 10 minuta i jedna pauza od 20 minuta za
okrjepu sudionika.
Predavač:
Ana Janežić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci,
a nakon toga radila je kao računovođa u privatnom sektoru i time
stekla dugogodišnje iskustvo iz područja financija i
knjigovodstva. Tijekom godina se kontinuirano usavršavala te je
danas poslovna savjetnica za područje financija i knjigovodstva u
STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci.
Edukacije koje provodi ocijenjene su od strane polaznika kao
jednostavne i lako razumljive, bazirane na primjerima iz prakse.
Sudjelovanje na edukacije je besplatno, potencijalni sudionici se prijavljuju ispred poduzeća do 28. studenog 2018. godine putem online prijave.
Edukacija je dio projekta TICM PPI 4.0 MSP sufinanciranog u
okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i
obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem
poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za
regionalni razvoj