Preporučujem da svatko od vas ili kako se dogovorite dođe sa svojim proizvodima, s ‘košarom sa svime’ kod recepcije i ponudi gostima koji odlaze, rekla je Jelena Berečić
– Gosti na odlasku iz toplica žele neki autohtoni proizvod ponijeti sa sobom, pak predlažem ‘košaru sa svime’ koju možete ponuditi kod Recepcije hotela Golfer, u trenutku kada se oni odjavljuju i voljni su nešto kupiti, rekla je Jelena Berečić, direktorica hotelskih operacija i ljudskih resursa u Lifeclassu Terme Sveti Martin.
Nedavno osnivanje Udruge Najbolje z Međimurja, nešto je najbolje što se međimurskoj poljoprivredi moglo dogoditi u 2018. godini, u godini kada međimurski krumpiraši ne znaju je li im problem uvozni krumpir i njegovo etiketiranje kao hrvatski proizvod i kada vinogradari ne znaju je li im je zlatna žutica opasna ili nije. Jer jedni i drugi odgovor traže u zgradi Ruđera Boškovića 2 u Čakovcu, što nikako nije dobro, jer kako država i njezine institucije vode gospodarstvo vidimo na primjerima Uljanika i 3. maja koji idu u sigurnu propast.
Valentina Hažić, iz Jurovčaka il i REDEAe , svejedno, a sposobna svakako, prepoznala je što potrošači traže te je skupa sa suradnicima i kolegama osnovala udrugu koja ako i ne ostvari više od pukog osnivanja, jasno detektira kako se izvorni i kvalitetan proizvod može prodati bez posrednika, povoljnije za njegovog vlasnika i potrošača-kupca. Kako je Udruga Najbolje z Međimurja puni pogodak rekla je na samoj Osnivačkoj skupštini Jelena Berečić iz LifeClassa Terme Sveti Martin iz Toplica Sveti Martin. – Pozdravljam osnivanje udruge jer u njoj prepoznajem prednosti za sve koji su u lancu, dakle od samih proizvođača do krajnjeg kupca. Mi u Termama Sveti Martin radimo u dosta složenim okolnostima, jer iza nas su banke, a banke zanimaju samo brojke i nije nam lako voditi se emocijama prema dobavljačima. No, i u takvim uvjetima mi otkupljujemo svu ili gotovo svu ponuđenu robu ili artikle od domaćih voćara, po vrtlara, vinara i drugih proizvođača i plasiramo gostima kroz obroke, okrijepu, piće, slastice i slično. Znamo o kako kvalitetnim artiklima se radi, a vidimo i kako su gosti i turisti prepoznali tu kakvoću. I dalje smo spremni na svaku suradnju, a vidim mogućnost za iskorak na direktnu prodaju.
Naime, u nedjelju ili iza svakog blagdana, kada gosti, odnosno turisti odlaze od nas, žele nešto sobom ponijeti kao spomen na ovaj kraj. Nisu previše u mogućnosti jer tog trenutka se obavlja odjava i ne ide im se nekuda u kupovinu.
Preporučujem da svatko od vas ili kako se dogovorite dođe sa svojim proizvodima, s ‘košarom sa svime’ kod recepcije i ponudi gostima koji odlaze. Predlažem da to bude svakog ponešto, otprilike količine za stotinjak kuna i vjerujem da se to može odmah prodati, dakle odmah dobiti i novce.
Sada kad ste ‘svi u jednom’ mogućnosti su vam veće, mi ćemo pružiti prostor i naša zarada će biti dodatn o zadovo ljstvo gostiju, koji će vjerojatno i zbog ovoga ponovno doći k nama. Jer, sada, kada će kupiti, na primjer med, uz proizvod upoznati će pa makar i nakratko medara i možda dogovoriti svoj posjet ili dostavu meda na njegovu adresu.
U svemu ostalome, kao i do sada Terme Sveti Martin su uz vas, a ovo je istinska vrijednost koja mora plodom dobrim uroditi, kazala je Jelena Berečić i tako ohrabrila članove udruge koji uistinu imaju vrhunske poljoprivredno-prehrambene proizvode.