ZAŠTITA PORTOŠAČA

SAVJETOVALIŠTE VARAŽDIN Potrošači, upoznajte svoja prava i to posve besplatno!

Besplatni savjeti potrošačima pružaju se s područja općih prava potrošača, usluga u turizmu i javnih usluga, od srpnja i iz područja financija.

Savjetovalište Varaždin udruge Varaždinski
potrošač
počelo je s radom 1. travnja 2018.
godine
i pokriva područje Međimurske,
Varaždinske, Koprivničko-križevačke i Krapinsko-zagorske
županije
.

Besplatni savjeti potrošačima pružaju se s područja općih prava
potrošača, usluga u turizmu i javnih usluga, od srpnja i iz
područja financija.

– Stjecanje statusa Savjetovališta rezultat je kontinuiranog rada
udruge Varaždinski potrošač koja od 2002. godine, dakle, 16
godina provodi projekt Informiranje i savjetovanje potrošača –
istaknula je dopredsjednica udruge i savjetnica Sanja Keretić.

317fc57d59f3644dc188a49fb33e3ebb.png?v=2Ministarstvo
gospodarstva poduzetništva i obrta
ove je godine
revidiralo geografska područja i formiralo šest regija te su
udruge koje su registrirane i djeluju na području sjeverne
Hrvatske mogle konkurirati za savjetovalište.

Dodala je kako je od velikog značaja što se u posljednjem
natječaju MGPO-a u projekt Savjetovanje potrošača II za 2018.
godinu uvelo i dodatnog savjetnika za područje financija.

Tijekom potpisivanja ugovora ministar gospodarstva Darko
Horvat
i načelnica Sektora za financijski sustav
Ministarstva financija Ivana Ravlić-Ivanović
naglasili su važnost međusektorske suradnje kako bi pomoć koju
potrošači mogu dobiti u savjetovalištima bila što sveobuhvatnija.

Financijski savjetnik

Od srpnja u Savjetovalištu Varaždin pomoć oko pitanja iz područja
financija pruža savjetnica Monika Novak. Naviše
upita bilo je vezano uz osiguranje i financijske usluga koje
banke nude svojim klijentima.

– Važno je podsjetiti korisnike da se informiraju prije sklapanja
ugovora, da postave dodatna pitanja ukoliko imaju nejasnoća oko
financijske usluge koju žele koristiti, posebno oko instrumenata
osiguranja i drugih obveza koje proizlaze iz ugovornog odnosa.
Nama je prilikom razgovora s potrošačem najbitnije da nam dostave
dokumentaciju: ugovore i opće uvjete jer bez toga nije moguće
pružiti konkretan savjet – naglasila je Novak.

Najviše upita iz područja općih prava potrošača je vezano uz
materijalni nedostatak na proizvodu što podrazumijeva
neispravnost kupljenog proizvoda dok je tek neznatno manje upita
koje se odnose na područje telekomunikacija, odnosno poslovanje s
teleoperaterima i sklapanje ugovora sredstvima daljinske
komunikacije.

– Potrošači se često iznenade činjenicom da se ugovor može
sklopiti putem telefona bez da su fizički potpisali ugovor što
često rezultira ugovornom obvezom s obaveznim trajanjem od dvije
godine. Iako se takav ugovor bez obrazloženja može raskinuti u
roku od 14 dana, potrošači se najčešće jave kada je već prekasno
– istaknula je savjetnica Maja Jezernik.

Besplatni savjeti

Potrošači se u Savjetovalište Varaždin mogu javiti
telefonom na broj 042 211 110 ili pozivom na
jedinstveni broj telefona 072 414 414 te osobnim
dolaskom u ured udruge na adresi Graberje 33, Varaždin
(bivši centar Tomislav Špoljar)
svakim radnim danom od
10 do 14 sati.

Pitanje mogu postaviti i putem elektroničke pošte
potrosac.varazdin@gmail.com ili putem Centralnog
informacijskog sustava zaštite potrošača
.

Rad savjetovališta financira se sredstvima Ministarstva
gospodarstva, poduzetništva i obrta i Ministarstva financija,
savjeti potrošačima su besplatni.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije