Kako smo već pisali, u redakciju našeg portala javila se ogorčena čitateljica (podaci poznati uredništvu) koja ima pritužbu na rad u glavnoj poslovnici pošte u Čakovcu, točnije duga čekanja za predaju pošiljaka.
>>> PRITUŽBA Velike gužve u čakovečkoj pošti, iza žute linije svi napeti
– Posljednjih mjeseci postalo je zapanjujuće teško doći u glavnu poslovnicu pošte u Čakovcu (Tome Masaryka 28) i u primjerenom vremenskom roku “dobiti uslugu” u vidu slanja/primanja poštanske pošiljke. Svakim dolaskom u poštu suočena sam s gužvom koja broji minimalno 10 stranaka, pa čak i do 30 stranaka koje “čekaju na red”.
Prosječno čekanje da dođem do šaltera je 30-tak minuta. Atmosfera iza žute linije je napeta jer ne “kipi” samo u meni, već i u većini onih koji sa mnom čekaju – napisala je između ostalog.
Njezin upit smo proslijedili u Hrvatsku poštu, a danas nam je stiglo i njihovo očitovanje koje prenosimo u cijelosti.
– U našim poštanskim uredima redovito se prati, bilježi i analizira vrijeme čekanja na uslugu. Prati se vrijeme čekanja (od kada je korisnik uzeo broj na redomatu do kada je njegov broj došao na red na neki od šaltera) te vrijeme obrade pojedinog korisnika. Provjerom na terenu utvrđeno je da na navedenom području u poštanskom uredu nisu zabilježena duža čekanja. Dostava se provjerava svakodnevno i ne bilježimo značajna odstupanja od propisane kvalitete.
Poštanski ured na adresi Tome Masaryka 28 u Čakovcu ima 6 šaltera i 1 kutak za financijske usluge. U uredu radi 5 radnika na puno radno vrijeme te jedan radnik na pola radnog vremena. Prosječno vrijeme čekanja je između 5-10 minuta dok u razdoblju pojačanog prometa, obično od 12. do 20. u mjesecu to vrijeme može biti malo duže.
Prema statistici redomata, vrijeme čekanja u redu je u okviru optimalnog vremena čekanja (od 5 do 10 minuta) i smanjeno je u odnosu na prethodne godine. Prosječno vrijeme obrade korisnika je oko 4 minute.
Pozivamo sve korisnike usluga Hrvatske pošte da se u slučaju pojedinačnih nepravilnosti u radu obrate našoj Službi za korisnike na adresu e-pošte info@posta.hr ili telefonom na 072 303 304. Služba za korisnike po primitku pritužbe na uslugu ili rad će u propisanim rokovima ispitati slučaj te korisniku dostaviti odgovor – piše u odgovoru koji je stigao iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatskih pošti.