U našu redakciju javila se čitateljica koja se požalila kako je njezinom djetetu (a i drugim) 3. siječnja kondukter naplatio kartu za prijevoz.
Vlak je, kaže, prometovao na relaciji Čakovec – Kotoriba, a ona se vraćala kući s prakse. Vlak iz Čakovca polazi u 19:46 sati. Na kolodvoru u Kotoribi joj je rečeno kako karta za prijevoz učenika vrijedi do 5. siječnja.
Ističe neljubaznost konduktera, pa su se djeca morala snaći da bi prikupili novac za karte koji nisu imali je su potrošili na gablec.
– Što da nisu imali? Izbacio bih ih na prvoj stranici? Zanima me – tko je bio u pravu u ovom slučaju? Zanimljivo da im nitko nije naplatio kartu kada su išli za Čakovec, pa je sve ovo zbunjujuće. Djeca kroz zimske praznike pohađaju praksu… Imaju li pravo na besplatan prijevoz ili ne? – napisala nam je čitateljica.
Upit smo proslijedili HŽ Putnički prijevoz gdje nam je istog dana odgovor poslala glasnogoovrnica Mihaela Tomurad Sušac.
Učeničke subvencionirane karte za siječanj ispostavljaju se kao polumjesečne karte s obzirom da drugo polugodište počinje 15. siječnja.
Ukoliko učenici pohađaju praksu tijekom prve polovice siječnja, uz potvrdu o obavljanju prakse mogu na blagajni kupiti i mjesečnu ili pojedinačne karte ovisno o tome koja je za njih opcija cjenovno povoljnija (ovisi o broju putovanja).
Što se tiče mjesečnih subvencioniranih karata za učenike, mjesečne karte vrijede do 5. u sljedećem mjesecu kako bi se svim učenicima omogućila kupnja karte za sljedeći mjesec.
Vezano uz slučaj koji navodi Vaša cijenjena čitateljica, utvrdili smo da se radi o nenamjernom propustu kod naplate karata, zbog čega se ispričavamo putnicima, te ih ovim putem molimo da sačuvaju originalne prijevozne karte koje su kupili u vlaku i da se jave na e-mail prodaja@hzpp.hr kako bi ostvarili pravo na povrat novca – stoji u odgovoru.