Kako poboljšati međuljudske odnose zaposlenika policije?

Uprava za pravne i ljudske potencijale MUP-a, Odjel za psihološku i zdravstvenu zaštitu na radu, za sve policijske uprave u 2016. godinu odabrao je temu međuljudski odnosi, kojom se želi poboljšati kvaliteta profesionalnog i osobnog funkcioniranja zaposlenika.

U petak, 21. listopada za zaposlenike Policijske uprave međimurske koordinatorica voditelja psihološke prve pomoći Policijske uprave, Jasna Remenar, održala je predavanje iz područja međuljudskih odnosa u radnom okruženju.

Uz prezentaciju na temu “S osmijehom na posao” sudionici predavanja upoznali su se s četiri osnovna stila ponašanja (komunikacije). Za istaći je da je najbolji način pozitivne komunikacije, asertivan, a zasniva se na poštovanju sebe – uz poštivanje drugih.

Kako se veći dio dana provodi na poslu najvažnije je izgraditi dobre odnose sa suradnicima, a koji se temelje na razumijevanju i prihvaćanju jedni drugih. Do nerazumijevanja dolazi kada loše komunicirao, predrasude, vrijeđanje, okrivljavanje, manipulacije- prekidaju suradnju.

Što možemo učiniti?

– Početi od sebe. Pozitivno komunicirati, poštivati sebe i druge, preuzeti odgovornost za svoje riječi i postupke i biti asertivan u komunikaciji. Znanje o sebi je nužno, ako ne vidimo kakvi smo zaista ne možemo se niti početi mijenjati – istaknula je voditeljica Jasna Remenar.

Nastavno s pozitivnom praksom predavanje na temu “S osmijehom na posao”, u narednom razdoblju nastavlja se u policijskim postajama.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije