Nakon što smo jučer objavili fotografiju i iskaz jednog od nezadovoljnih putnika koji koristi jutarnji vlak na relaciji Varaždin-Čakovec, odgovor na njegove kritike dobili smo iz Hrvatskih željeznica.
Naime, našem čitatelju-putniku zasmetalo je što vlak ima nedovoljan broj sjedećih mjesta pa su putnici prisiljeni na međusobno naguravanje i gužvanje.
> Nesnosne gužve u vlaku na relaciji Varaždin-Čakovec: ‘Ovo traje već tri godine!’
Hrvatske željeznice ogovorile su na takve pritužbe.
– Jutros smo proveli analizu frekvencije putnika u vlaku 3000 (Varaždin 7.42 – Čakovec 7.52 – Čakovec Buzovec 7.57 – Kotoriba 8.31). Danas su u vlaku bila 63 putnika, a prema zadnjem popisu putnika koji je bio proveden od 10. do 16. listopada u Varaždinu je u vlak 3000 u ponedjeljak ušlo 70, u utorak 50, u srijedu 71, u četvrtak 71 i u petak 72 putnika. S obzirom da je za taj vlak propisana jedna dizel-motorna garnitura serije 7122 sa 68 sjedećih i 12 stajaćih mjesta, broj raspoloživih mjesta sukladan je frekvenciji putnika. Kondukteri u vlaku redovito pregledavaju karte – kazali su u Hrvatskim željeznicama.
Ističu kako dio problema stvaraju i neki putnici.
– Uz to, naglašavamo da s obzirom da se 80% putnika vozi na relaciji do Čakovec Buzovca, dio putnika zadržava se na hodniku ispred vrata, čime stvaraju gužvu i otežavaju prolazak ostalim putnicima.
Dotakli su se i kritike da u večernjim satima na istoj relaciji upotrebljavaju vlak s mnogo više kapaciteta, iako putnika ima iznimno malo.
– Što se tiče navoda Vašeg čitatelja u vezi sastava večernjeg vlaka na relaciji Čakovec – Varaždin, obavještavamo Vas da taj vlak vozi u sastavu dvije dizel-motorne garniture ili u slučajevima imobilizacije vozila u klasičnom sustavu (lokomotiva + vagoni) radi povratka vozila u depo u kojemu se vozila čiste, namiruju gorivom i pripremaju za jutarnje vožnje, zbog čega taj sastav ne ovisi o frekvenciji putnika u vlaku, nego o tehnološkom procesu rada – zaključuju Hrvatske željeznice.
Naslovna fotografija prikazuje vlak 3000, a fotografirana je danas.