Nikola Budiša – poduzetnik koji inovativnim pristupom prezentira Međimurje

Međimurje je iznjedrilo mnoge uspješne ličnosti, od kompozitora Josipa Štolcera-Slavenskog, Rudolfa Steinera, dr. Vinka Žganca pa sve do brojnih profesora, inženjera, znanstvenika, odvjetnika, liječnika, ekonomista, novinara, sportaša i umjetnika na koje Međimurci mogu biti ponosni. Kamo ih je životni put odnio nakon završetka srednje škole u Međimurju, čime se danas bave te kako vide svoju budućnost i profesionalni razvoj, otkrivat ćemo svakog tjedna

Nikola Budiša (29) iz Čakovca je magistar ekonomije koji sa svojim timom stoji iza LM Komunikacija i projekta Lovely Medjimurje. Nije ni zamišljao da će mu karijera krenuti tim smjerom, no danas svoj život i rad u Čakovcu ne bi mijenjao ni za što.

Ekonomijom je nastavio obiteljsku tradiciju

Iako je u svojim osnovnoškolskim danima sanjao o tome da postane poznati rukometaš i nije ni razmišljao o upisu fakulteta, no ulazak u ozbiljnu vezu promijenio je i njegov način razmišljanja.

– Pred kraj drugog razreda srednje škole upoznao sam Petru s kojom sam i danas u vezi. Kako je vrijeme brzo proletjelo i došlo vrijeme upisa fakulteta, shvatio sam da vrag uzima šalu. Ona je upisala studij stomatologije u Zagrebu pa sam i ja odlučio uzeti budućnost u svoje ruke i upisati fakultet. S obzirom da dolazim iz poduzetničke obitelji, jedina prava opcija bio je upis fakulteta ekonomskog smjera. Tako sam upisao VERN, a kasnije i studij financija i bankarstva na ZŠEM-u, nadovezuje se Nikola.

Studentske dane iskoristio je za upijanje što više znanja, ali i umrežavanje s drugim ljudima, što mu i danas koristi. Ipak, smatra da je ono najkorisnije što svaki student može napraviti za sebe jest širenje vlastitih vidika i prihvaćanje drugačijih načina razmišljanja.

Da bi stekao što više iskustva i nadopunio svoj studentski džeparac, Nikola je gotovo cijelo vrijeme studija radio studentske poslove, a to mu je pomoglo da ubrzo nakon stjecanja diplome dobije mjesto regionalnog voditelja prodaje u Lidlu.

Povratak u rodni grad

Međutim, kako život uvijek piše neke svoje priče, tako se i Nikola vratio u Čakovec.

– Petra se odlučila iz Zagreba vratiti u rodni grad u kojem trenutno vodi vlastitu stomatološku ordinaciju. Tada sam i ja odlučio vratiti se svojim korijenima pa sam dao otkaz u Lidlu i došao u Čakovec. Nemam namjeru otići iz ovog grada, barem ne u bližoj budućnosti, jer ga smatram idealnim za podizanje obitelji i razvoj poslovanja. Eto, ovo je čisti primjer da su za sve dobro zaslužne žene, kroz smijeh kaže Nikola.

Da je Čakovec uistinu idealan za razvoj poslovanja, pokazali su i daljnji Nikolini koraci. S grupom prijatelja entuzijasta pokrenuo je agenciju LM Komunikacije, čiji je današnji direktor. Riječ je o kreativnoj agenciji koja proizvodi sadržaj i bavi se marketingom. Trenutno agenciju čine četiri stalno zaposlene osobe i osam vanjskih suradnika te su konstantno u potrazi za novim, kvalitetnim članovima tima. Nikola s velikim ponosom govori o svojoj agenciji.

– To je za mene nešto zaista posebno. Naime, LM je nastao praktički iz ničega. Znam da su svi danas uspješni ljudi krenuli sa svojim poslovima iz garaža i studentskih domova, no mi smo doista krenuli u sve to bez poznavanja ikoga i bez kapitala. Imali smo samo veliku želju za uspjehom i raditi ono što volimo. Dakako, bilo je tu brojnih teških tenutaka zbog kojih smo svi zajedno dobili sijede i ostarili nekoliko godina, no kada sad gledam na sve to, vidim da je sve skupa imalo smisla i da se zaista isplatilo, kaže Nikola.

LM Komunikacije bilježe izvanredne uspjehe zahvaljujući inovativnom pristupu

Od otvaranja LM Komunikacija prošlo je nešto više od godinu dana, a imidž koji su izgradili u tako kratkom periodu nisu očekivali. Imaju pedesetak stalnih klijenata i brojne preporuke za daljnje radove, no sve to ne bi bilo moguće da zaista nisu uložili sav svoj trud i napravili projekte na koje je ponosno cijelo Međimurje.

Jedan od najvećih je pokretanje internetske stranice Lovely Medjimurje, koja na dosad neviđeni način prezentira Međimurje u njegovom najboljem svjetlu, njegove proizvode, kulturu i prirodne ljepote.

– Upravo smo putem tog kanala podigli najviše bure, a ujedno ga i koristili kao izlog naših usluga pa je Lovely Medjimurje najzaslužniji za naš uspjeh. Vjerujem da ima velik utjecaj na razvoj turizma u Međimurju jer na jednom mjestu daje cjeloviti pregled turističke ponude. Kvalitetnim radovima nastojimo Međimurje prikazati u najboljem svjetlu, a vrlo smo ponosni i na naše miljenijske fotografije na čakovečkom trgu, govori Nikola.

U svoj su rad uveli novosti na ovom području poput snimanja dronovima, što je izazvalo nadasve pozitivne reakcije okoline.

– Ljudi su se sa snimkama iz zraka kakve mi radimo prvi put susreli, ali su i prepoznali našu mladenačku energiju, drugačiji pristup i veliku želju. Bilo smo inovativni, a to pokušavamo ostati i danas uvođenjem noviteta na našem tržištu. Ipak, sve to ne bi bilo moguće bez velike podrške turističkih zajednica cijelog Međimurja, kaže Nikola.

Rizik i izazovi dio su Nikoline svakodnevice

Kako bi LM Komunikacije i dalje nizale uspjehe, Nikola i njegovi kolege svakodnevno predano rade. Nikola velikom prednošću svog posla smatra to što mu nijedan radni dan nije nalik onom prethodnome. Dogovori s klijentima, sastanci, uredski poslovi, organizacija, birokracija i rad na društvenim mrežama ponekad potraju i do kasnih večernjih sati, no konstanta u svemu tome je jutarnja kava u nekom od čakovečkih kafića bez čega je, kaže Nikola kroz smijeh, nemoguće započeti radni dan.

Kao i pokretanja svakog posla, tako je i ovaj sa sobom nosio veliki rizik, ali i svakodnevne izazove.

– Živimo u maloj sredini i svaka najmanja pogreška može biti kobna. Osim toga, mi smo odabrali strategiju koja zaista može biti pogubna jer se radi o skliskom terenu. Od samog početka su nam najdraži projekti za koje svi kažu da ih je nemoguće realizirati. Kada nam svi govore da je nešto nemoguće, nama tek tada postaje zanimljivo. Uspješne realizacije takvih projekta najveća su nam radost, kaže Nikola.

U svemu tome najponosniji je na to što njegovi kolege i on mogu živjeti od vlastitog rada, a da pritom rade ono što zaista vole.

Istim smjerom namjeravaju nastaviti i u budućnosti. Iako u Međimurju nemaju konkurenciju, želja im je proširiti svoje poslovanje i izvan naše županije, s čime su već polako krenuli. Nikola i kolege svjesni su da neće biti lako s obzirom na konkurenciju u državi i regiji, no vjerujemo da će se sav uloženi trud višestruko isplatiti.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije