BC Ljupka: HEP me oštetio za 30 tisuća kuna. HEP: Odgovoran je kooperant

Ljubica Sobočan, poduzetnica i vlasnica Beauty centra Ljupka iz Čakovca muku muči zbog štete nastale kod nje u salonu. Naime, 5. svibnja oštećena je kako tvrdi za 29.730,38 kuna prilikom radova u njezinom salonu tj. izmjene mjernog uređaja i sada nitko ne želi preuzeti odgovornost te se pismom čitatelja obratila i medijima kako bi ukazala što se dešava.

Kaže kako je naručitelj radova bio sam HEP sa njihovim radnim nalogom, a radove je izvodila tvrtka HESLA d.o.o., odnosno podizvođač NIGRA AKORD j.d.o.o..

– Radilo se o redovnoj promijeni brojila za struju što bi trebao biti rutinski posao. Pokazalo se da u mom slučaju to nije tako. Nakon nestručne ugradnje uništen mi je skupocjeni solarij, a popravak je koštao gotovo 30 tisuća kuna – ispričala nam je Ljubica ne želeći ulaziti u stručnost ili nestručnost djelatnika koji su se predstavili kao djelatnici HEP-a.

– Obratila sam se čakovečkom HEP-u gdje su priznali grešku, no tamo tvrde da oni nemaju ništa s time jer radove nisu izvodili njihovi djelatnici već tvrtke HESLA d.o.o.. Priča ide dalje. Oni pak krivnju prebacuju na tvrtku NIGRA AKORD j.d.o.o. jer su je oni angažirali. I tako se vrtimo u krugu, a u svemu tome ja sam najveći gubitnik – priča nam Ljubica i kaže da se neće predati već će se boriti do kraja.

– Sve troškove podmirujem redovito, plaćam račune i borim su za posao i onda ti netko dođe i to napravi. Strašno sam ogorčena i umjesto posla puno vremena i novca trošim na to. U današnja vremena kakva jesu i s time da sam poduzetnik skoro 20 godina s minimalno 4 zaposlenika, što danas nije mala stvar u poduzetništvu, kao žena naišla sam na svakakve poslovne prepreke koje sam morala proći ali jedno je jasno – da nikad ne odustajem. Istjerat ću pravdu i ne želim da me se šikanira – kaže. Da bi mogla nastaviti posao popravak solarija je sama podmirila i sada samo želi da joj se to vrati. Angažirala je i odvjetnika.

Odgovor na pismo čitateljice Ljubice Sobočan potražili smo kod direktora tvrtke HEP ODS d.o.o. Elektra Čakovec Mladena Hrena čiji odgovor donosimo u nastavku:

‘Vezano uz pismo čitateljice Ljubice Sobočan vlasnice kozmetičkog salona “Ljupka” d.o.o. u Čakovcu, HEP-ODS d.o.o. Elektra Čakovec očituje se kako slijedi: dana 25.5.2016. godine zaprimili smo odštetni zahtjev koji je postavio odvjetnik Domagoj Štefan iz Čakovca u ime kozmetičkog salona LJUPKA d.o.o. iz Čakovca, dr. Ante Starčevića 18 zbog kvara na solariju Ergoline affinity 660, do kojeg je došlo zbog nepažnje radnika tvrtke HESLA d.o.o. koji su radili na zamjeni brojila na mjernom mjestu koje je u neposrednoj vezi s mjernim mjestom u kozmetičkom salonu.

Uz zahtjev za naknadu štete dostavljen je račun broj 154-PJ1-3 od 9.5.2016. godine prema kojem šteta na solariju iznosi 27.230,38 kn, a uz navedeni iznos, oštećenik je na ime izgubljene dobiti potraživao i iznos od 2.500,00 kn. Za obavljanje poslova zamjene brojila HEP-ODS d.o.o. zaključio je Okvirni sporazum broj S4-29/15 od 7.10.2015. godine s HESLA d.o.o. i ELEKTRO JAKLIĆ.

Točkom 9.2. ugovoreno je da je izvođač dužan sklopiti policu osiguranja od odgovornosti za štete koje mogu nastati pružanjem usluga, te da štete koje nastanu nepažnjom izvođača u cijelosti idu na njegov teret. Izvođač odgovara za ispravnost spoja mjernog mjesta, točnost ispunjenih podataka u radnom nalogu i ispravnost postavljenih plombi u svojstvu pravne i fizičke osobe, a eventualne štete nastale HEP ODS-u d.o.o. ili kupcu, izvođač radova snosi u potpunosti.

Dakle, budući da za štetu nastalu kupcu odgovara HESLA d.o.o. dopis sa svom popratnom dokumentacijom proslijeđen je dana 01.06.2016. godine tvrtki HESLA d.o.o. Kako je HESLA d.o.o. osigurana od odgovornosti iz djelatnosti prema trećima kod osiguravajućeg društva d.d. Zagreb, zahtjev za naknadu štete proslijedila je svojoj osiguravajućoj kući 08.06.2016. godine.

Dopisom od 03.08.2016. godine UNIQA OSIGURANJE d.d. odbilo je riješiti zahtjev za naknadu štete s obrazloženjem da polica osiguranja ne pokriva kooperante i podizvođače s kojima osiguranik HESLA d.o.o. ima ugovorenu poslovnu suradnju. Nakon toga odvjetnik Ljubice Sobočan ponovno je zatražio od HEP-ODS d.o.o. Elektre Čakovec da namiri štetu, a dopis smo zaprimili 25.8.2016. godine.

HEP-ODS d.o.o. Elektra Čakovec ponovno je uputila zahtjev HESLI d.o.o. dana 29.8.2016. godine tražeći da bez odgode namiri štetu oštećenici. U kontaktu smo s predstavnicima tvrtke HESLA d.o.o. te očekujemo da će se ovaj spor konačno riješiti na zadovoljstvo svih uključenih strana.’

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije