VUM organizira radionicu ‘Menadžment volontera’

Volonterski rad, pored dobre volje volontera, zahtijeva i puno znanja i vještina s područja vođenja volontera i motivacije volontera od strane organizatora.

Iz tih razloga, Volonterski ured Međimurja organizira dvodnevnu radionicu “Menadžment volontera” putem koje organizacijama i institucijama nudi pomoć pri uspostavi i vođenju njihovih volonterskih programa.

Teme radionice su planiranje uključivanja volontera u rad organizacije, definiranje opisa posla koordinatora volontera, volonterski ugovor, opis radnog mjesta volontera, dovođenje i motiviranje volontera, evaluacija volonterskog programa, a bit će predstavljeni i Standardi kvalitete volonterskih programa za organizatore volontiranja. Radionicama je namijenjena početnicima u upravljanju volonterima, sa ili bez prethodnog praktičnog iskustva.

Radionica će biti održana u ponedjeljak, 18. travnja od 9 do 15 sati i u utorak, 19. travnja, od 9 do 15 sati u prostorijama Autonomnog centra – ACT, Dr. Ivana Novaka 38 u Čakovcu u Multimedijskoj dvorani (zgrada Starog Hrasta, 1. kat). Sudjelovanje je obavezno na oba dana radionice.

Zainteresirani se mogu prijaviti najkasnije do četvrtka, 14. travnja do 12 sati putem prijavnice na poveznici https://goo.gl/rY16JZ (broj sudionika je ograničen). Udruga Autonomni centar – ACT iz Čakovca, koja provodi program Volonterskog ureda Međimurja, snosi troškove radionice, troškove ručka i osvježenja tijekom radionice te radnih materijala.

Održavanje radionice financirano je sredstvima Ministarstva socijalne politike i mladih. Voditeljice radionice bit će Margareta Mihalic i Andreja Rambrot, koordinatorice programa Volonterskog ureda Međimurja.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije