
Ukazuju i na nevjerojatan detalj - svi oni, pa i poginuli vozač, su iz istog mjesta u BiH, to su shvatili nakon tragedije
Uzrok tragedije u kojoj je u petak oko 20.15 sati život izgubio naš bivši nogometni reprezentativac Nikola Pokrivač po svemu sudeći je kobno pretjecanje vozača iz drugog vozila, državljanina BiH, koji je također preminuo nakon direktnog sudara s BMW-om zagrebačkih oznaka u kojem je Pokrivač bio s trojicom suigrača iz NK Vojnić 95, piše Jutarnji list.
Dvojica od njih, Tin Džaferović i Josip Mohač zadobili su teške i po život opasne ozljede, dok vratar Franjo Berišić nije teže stradao.
S poginulim muškarcem u vozilu je bilo dijete, radi se o maloljetnoj djevojčici koja je prošla bez ozljeda. Također, iz preostala dva vozila koja su sudjelovala u nesreći, mladoj obitelji s djetetom te ocu s dvojicom odraslih sinova, nitko nije zadobio ozljede.
Reporter Jutarnjeg lista s njima je razgovarao na mjestu događaja, neposredno nakon što su svoja svjedočanstva ispričali policijskim službenicima.
Isprekidanu liniju pretvorili u punu zbog divlje vožnje
Tijekom tog razgovora saznali smo gotovo nevjerojatnu stvar – vozači i putnici sva tri vozila koja su vozila prema istoku su iz Cazina, mjesta na sjeverozapadnom dijelu. Iako su vozili u koloni, jedni iza drugoga, u Golfu i Audiju ljubljanskih oznaka, te Audiju austrijskih oznaka, oni to tada nisu znali, već su to shvatili nakon nesreće, kada su izašli iz svojih automobila i uspostavili komunikaciju.
Iza te kolone od tri vozila, kretalo se i četvrto, Seat austrijskih oznaka kojim je upravlja supruga poginulog muškarca iz Audija austrijskih oznaka, te je s njom bilo preostalo dvoje njihove djece. Ona nije sudjelovala u nesreći, vozilo je zaustavila na vrijeme, međutim, ona i djeca svjedočile su strašnom prizoru stradavanja njihova supruga i oca, koji je čitavu tragediju i prouzročio, ako je suditi po izjavama očevidaca.
Svi BiH državljani vraćali su se kućama iz Slovenije, odnosno Austrije, s autoceste A-1 sišli su u Karlovcu, prošli su karlovačkom brzom cestom te se uključili na tzv. Vukelićev most, također dvotračnu prometnicu kojom započinje Turanjska zaobilaznica.
Dvije trake s krajem mosta prelaze u jednu te s punom linijom koja je dijeli od suprotne tako nastavlja šest kilometara, da bi se “vratila” na D-1, te dalje vodila prema Slunju. Nakon mosta je lagana uzbrdica, a potom dolazi ravnica.
Ostatak članka pročitajte na Jutarnji.hr

















