POLICIJSKA ISTRAGA

PRVO ČAKOM, SADA ČISTOĆA Policija upala i u varaždinsku Čistoću, među uhićenima je poznato ime brojnim Međimurcima

Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Avirović se povezuje s propalim projektom ugradnje plinskih instalacija u vozila čakovečke komunalne tvrtke Čakom 2015. godine

U Varaždinu od jutra traje intenzivna akcija USKOK-a usmjerena na saborsku zastupnicu Barbaru Antolić Vupora.

No pod povećalom policije, u jednoj drugoj istrazi, našli su se i vodeći ljudi gradske komunalne tvrtke Čistoća. Prema neslužbenim informacijama nacionalnih medija, policija je upala u sjedište Čistoće Varaždin i privela trojicu ključnih ljudi – direktora Zorana Sveca, njegova zamjenika Sašu Avirovića te Hrvoja Rogića, direktora tvrtke Okteh.

Kako Index doznaje iz izvora bliskih istrazi, USKOK sumnja da su oni sudjelovali u namještanju javne nabave specijalnih vozila za Čistoću tijekom 2023. i 2024. godine, pri čemu su vozila navodno preplaćena za oko 300 tisuća eura. Istražitelji vjeruju da je natječaj koncipiran na način koji je omogućio prihvaćanje više cijene uz uvjet brže isporuke, što je išlo u korist Rogićeve tvrtke.

Sličan obrazac uočen je i kod nabave još dva specijalna vozila od tvrtke KOMOP, gdje je Čistoća, prema sumnjama USKOK-a, preplatila vozila za dodatnih 490 tisuća eura.

Među uhićenima je i Saša Avirović, ime poznato i u Međimurju. On se povezuje s propalim projektom ugradnje plinskih instalacija u vozila čakovečke komunalne tvrtke Čakom 2015. godine.

Taj je posao, u kojem je sudjelovao kao voditelj nabave u Čakomu (u isto vrijeme kada je njegova supruga, Snježana Tkalčec Avirović bila direktorica), nanio poduzeću štetu od gotovo 600 tisuća kuna. Plin je ugrađen u kamione i mehanizaciju, a vrijednost javne nabave iznosila je 240 tisuća kuna, od čega je Čakom snosio 60 posto troškova, a ostatak Fond za zaštitu okoliša.

Međutim, problemi su se pojavili odmah nakon ugradnje zbog nestručne izvedbe, a kvarovi su postajali sve češći. Kamioni su umjesto u redovnom pogonu završavali u mehaničarskim radionicama, a najveći kvar zabilježen je na novom vozilu vrijednom više od milijun kuna, čiji je popravak stajao 187 tisuća kuna.

Unatoč financijskoj šteti, Čakom tada nije poduzeo pravne korake protiv dobavljača. 

Povezani sadržaj
Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije