Jučer, 11. travnja nešto poslije 20 sati na prometnici koja povezuje Donji Kraljevec i Prelog, dogodila se prometna nesreća u kojoj je ozlijeđen 37-godišnji motociklist
Upravljajući motociklom, čakovečke registarske oznake, 37-godišnji vozač brzinu kretanja vozila nije prilagodio vidljivosti (sumrak) i gustoći prometa (vozilo ispred).
U trenutku kada je na ravnom dijelu prometnice dostizao vozilo ispred sebe te započeo s kočenjem, izgubio je nadzor nad upravljanjem vozilom zbog čega je došlo do prevrtanja motocikla i pada vozača na kolnik.
Vozač i motocikl u klizanju su izletjeli izvan kolnika na travnatu površinu, gdje se potom motocikl višestruko prevrnuo.
Vozilom hitne medicinske pomoći ozlijeđeni motociklist prevezen je u čakovečku bolnicu, gdje mu je pružena liječnička pomoć, dok će se težina zadobivenih ozljeda naknadno okvalificirati.
Savjeti i preporuke za vozače mopeda, motocikala i osobnih prijevoznih sredstva:
Prije vožnje očistiti vizir, staviti zaštitnu kacigu i pravilno je zategnuti, uz zaštitnu kacigu, koristiti i drugu zaštitnu opremu (jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice), zbog ionako manje, a samim time i teže uočljive siluete na cesti.
Preporuka je da nose svjetliju odjeću i kacigu, „življih“ boja, odnosno s reflektirajućim detaljima, provjeriti tlak u gumama, upaliti dnevno ili kratko svjetlo, ne upravljati pod utjecajem alkohola ili droga, poštivati dopuštena ograničenja brzine,, prilagoditi brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste),
prilikom vožnje u skupini, voziti u slijedu jedan iza drugoga.
Također, treba izbjegavati vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i slično, posebice u zavojima,
prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknuti se od središnje crte (jer se vožnjom uz crtu i naginjanjem u zavoju glava vozača može nalaziti čak do jedan metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera).
Uz to, ne voziti slalom između vozila,, kontrolirati svoje ponašanje i strast za vožnju te ne ispitivati i ne dokazivati mogućnosti svog mopeda ili motocikla., predviđati poteze vozača (drugih) automobila,
voziti se na dovoljnoj udaljenosti od vozila ispred sebe,, voziti sredinom prometnog traka (iznimka je situacija kada se kreće kolnikom koji ima samo po jednu prometnu traku namijenjenu za promet vozila u jednom smjeru, gdje se moped tada treba kretati što bliže desnom rubu kolnika) te poduzeti i sve drugo što je u njihovoj moći da budu sigurni u prometu.