DETALJI TEŠKE NESREĆE Vozača motocikla nije ni kaciga mogla spasiti od smrti

U petak, 1. lipnja, oko pola sata iza ponoći na državnoj cesti D-20 između Draškovca i Cirkovljana vozač motocikla čakovečkih registarskih oznaka, 30-godišnjak sa područja grada Preloga brzinu kretanja nije prilagodio osobinama ceste (zavoj) i vidljivosti (noć), zbog čega je u desnom zavoju vozilom sišao izvan kolnika, prevrnuo se i pao na tlo.

Vozač motocikla je, nažalost, preminuo na mjestu događaja.

Tijelo preminule osobe je prevezeno u Županijsku bolnicu Čakovec, gdje će se po nalogu državnog odvjetnika obaviti obdukcija.

Vozač motocikla je za vrijeme vožnje na glavi nosio propisanu i uredno pričvršćenu zaštitnu kacigu.

>>> TEŠKA NESREĆA Poginuo 30-godišnji vozač motocikla iz Preloga

PU međimurska upućuje apel vozačima motocikala i mopeda

Nastupanjem povoljnih uvjeta za vožnju na prometnicama kreće i sezona pojačanog prometovanja motocikla i motociklista, čime se opet aktualizira problem njihove sigurnosti u prometu.

Da bi se izbjegle tragične situacije, a osobito smrtna stradavanja vozača motocikala i mopeda i povećala njihova sigurnost u prometu, apeliramo na njih da:

1. prije vožnje provjere tehničku ispravnost uređaja na mopedima i motociklima, osobito:

– uređaje za upravljanje vozilom;
– uređaje za zaustavljanje, a koji na motornim vozilima moraju biti ugrađeni i izvedeni tako da vozač može vozilo na siguran, brz i učinkovit način zaustaviti, bez obzira – na stupanj opterećenja vozila i nagib ceste po kojoj se vozilo kreće te osigurati vozilo u nepokretnom položaju na cesti s nagibom (pod kočnim sustavom podrazumijeva se: radna kočnica i pomoćna kočnica);
– uređaje za osvjetljenje ceste i za davanje svjetlosnih znakova (svjetla);
– uređaje na vozilima koji omogućuju normalnu vidljivost (vozačko zrcalo);
– uređaje za davanje zvučnih znakova;
– kontrolne uređaje i uređaje za davanje znakova (brzinomjer s putomjerom i svjetiljkom za osvjetljavanje).
– provjere tlak u gumama;
– upale dnevno ili kratko svjetlo;
– ne upravljaju ako su umorni ili pod utjecajem alkohola ili droga.

2. za vrijeme vožnje:

– koriste zaštitnu opremu kako bi sačuvali zdravlje ( kaciga, jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice);
– imaju na vozilima i danju upaljena kratka svjetla
– prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste);
– ne stvaraju preveliku buku u vožnji (osobito noću);
– voze jedan iza drugoga, ako voze u skupini;
– izbjegavaju vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i slično, posebice u zavojima;
– da se prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknu od središnje crte jer će im se inače glava nalaziti čak do jedan metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera;
– ne voze prevelikim brzinama, niti slalom između vozila (mopedi i motocikli su uski zbog čega ih pri većim brzinama drugi sudionici u prometu teže uoče);
– da kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnjom te ne ispituju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla.

Skrećemo pozornost i ostalim vozačima na pojačanu prisutnost spomenute kategorije sudionika u prometu, odnosno, pozivamo ih na pojačani oprez prilikom uključivanja u promet i prestrojavanja, a posebice na povećanu opasnost oduzimanja prednosti prolaska motociklistima.

Napominjemo da će policija provoditi pojačani nadzor ponašanja u prometu ovih skupina sudionika i protiv svih koji se ne ponašaju sukladno zakonskim propisima poduzimati propisane represivne mjere.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije