Nakon 8 godina konačno se vraća ZG Auto Show!

Nakon osam godina (zadnja održana 2008.), Zagreb će ponovno imati izložbu automobila na Velesajmu, obnavlja se Zagreb Auto Show.

Objavio je to gradonačelnik Zagreba Milan Bandić ističući da se sastanku odazvalo ne samo svih 17 uvoznika koji djeluju u Hrvatskoj, nego i Rimac Automobili te Dok-Ing.

– Na sastanku smo odškrinuli vrata za realizaciju velikog projekta bitnog za promociju i napredak autobranše, gospodarstva i obogaćivanje turističke ponude.

Dogovorili smo organizacijske okvire te termin i mjesto održavanja od 4. do 10. travnja 2016. na Zagrebačkom velesajmu – izjavio je Milan Bandić ističući kako će tu, inače uvijek vrlo posjećenu manifestaciju zajedno organizirati Grad Zagreb, Zagrebački holding, Turistička zajednica grada Zagreba u partnerstvu s predstavnicima generalnih zastupnika proizvođača automobila.

Iako je i minulih godina bilo nekoliko pokušaja da se Zagreb Auto Show ponovno održi, dogovor je uglavnom propadao na uvjetima koje je pred uvoznike postavljao Zagrebački velesajam.

Sada se situacija stubokom izmijenila pa će izlagači praktično plaćati tek režijske troškove, a Grad se naplaćivati iz pratećih aktivnosti poput turizma.

Član uprave Porschea Croatia Ivo Ivančević uime uvoznika istaknuo je zadovoljstvo zbog konačnog dogovora o priredbi koja je, doznali smo na marginama sastanka, potrebna svima.

– Autobranša u krizi je od 2009., prihodi su pali 60 do 70 posto, čineći dobit praktično nepostojećom.

Nažalost, branša je stigmatizirana i iz nekih razloga nevezanih za naš posao.

Tako je ovo divna prilika da se pokaže što je sve zapravo autoindustrija – rekao je Ivančević, koji od Auto Showa očekuje da donese i određeni oporavak toj poslovnoj grani.

Na konferenciji je istaknuto kako uvoznici cijene dobru volju Grada, gdje će u organizacijskim tijelima sada sjediti i predstavnici izlagača, što dosad nije bio slučaj.

Ima još dosta stvari za riješiti, moglo se čuti, no dogovor je pao.

Pročelnica gradskog Ureda za gospodarstvo Mirka Jozić najavila je tri milijuna kuna za promociju.

Grad će u promociju uložiti oko tri milijuna kuna, a događaj će proizvesti više od deset milijuna kuna stvarnog medijskog učinka jer se uz domaće medije očekuju i strani novinari – rekla je Mirka Jozić.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije