U Zadru je u tijeku svjetsko medijsko predstavljanje novog BMW-ovog modela

Kao što smo već pisali, u Zadru se od 16. do 30. travnja ove godine održava međunarodna medijska prezentacija najnovijeg BMW-ovog modela Serije 2 Gran Tourer.

Na prezentaciji će BMW-ov prvi sedmerosjed isprobati 300 novinara iz 35 zemalja.

Ljudi iz BMW-a su godinu dana pripremali ovaj događaj i potrošili milijune kuna, a osim novca Hrvatska će dobiti i turističku promociju jer će prelijepe vizure Zadra, Nina i Paga uz novi BMW-ov auto obići svijet.

Događaj smo posjetili nakon što je otišla prva grupa najvažnijih novinara, njemačkih i engleskih, a iz Munchena je u Zadar stigao i naš Domagoj Đukec, šef dizajna eksterijera BMW-a koji je odgovoran za izgled svih 36 modelskih verzija BMW-a.

Obiteljski, ali pravi BMW
– Jako sam ponosan što se sve ovo događa na našoj obali. Svi su oduševljeni ljepotom Hrvatske i mislim da je pun pogodak što smo izabrali Zadar – kaže Domagoj Đukec.

A za BMW je Gran Tourer, produžena verzija Serije 2 Active Tourer, vrlo bitan model. BMW se mijenja, drugi je to model s prednjim pogonom u njihovoj povijesti u monovolumenskoj karoseriji.

– Bez obzira na obiteljski karakter i prednji pogon, to je i po izgledu i voznim svojstvima pravi BMW. Atraktivan i dinamičan – kaže Đukec.

BMW ga je prije četiri godine angažirao baš zbog plana razvoja auta s prednjim pogonom koji će imati i nove generacije Serije 1 i model X1.

Lakše s prednjim pogonom
– Nama dizajnerima je mnogo lakše raditi kompaktni auto s prednjim pogonom nego stražnjim. Kod stražnjeg pogona motor mora biti iza prednje osovine zbog čega moramo produžiti nos auta. Kod prednjeg pogona su proporcije bolje što nam daje veću slobodu – kaže Đukec.

BMW, nakon Europe, Kinu vidi kao drugo najvažnije strateško tržište Gran Tourera
– Prodajemo se u cijelom svijetu i svugdje naši automobili izgledaju isto. Zbog toga se moraju zadovoljiti ukusi Europljana, Amerikanaca i Kineza, pa imamo dizajnerski centar u Kaliforniji i Šangaju. Nećemo raditi posebno dizajnirani auto za Kinu ili Ameriku, jer oni žele kupiti istovjetan auto kakav se prodaje u Njemačkoj, to im je bitno – rekao nam je Đukec.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije