Koliko se troši na održavanje ministarskih automobila?

Nije ni čudo da se Vlada našla pod oštrim kritikama zbog toga što se ministar zdravlja Siništa Varga počastio odlaskom na skijanje u svojem službenom Audiju A6.

Kasnije mu je “došlo iz gu*ice u glavu” da to nije najbolja ideja pa je iz svog džepa platio troškove goriva, vozača i sve ostale troškove koje je napravio sa svojim odlaskom na skijanje, ali tek nakon što je cijela Vlada rekla kako “oni to nikad ne bi napravili”.

Međutim, čini se da Varga, u usporedbi s nekim svojim kolegama nije ni probližno toliko rastrošan koliko su ga mediji prikazali. Kad su u pitanju vožnja automobila na tuđi račun, Varga i većina drugih ministara ne mogu držati ni svijeću ministru Ivanu Vrdoljaku i Branku Grčiću.

Ova dva ministra u svojoj vožnji na račun poreznih obveznika obaraju sve rekorde. Vrdoljak je samo u ovoj godini prešao bar 62 000 kilometara, potrošio na gorivo više od 118 000 kuna, a za održavanje je dao astronomske 82 000 kn.

Sljedeći po troškovima je ministar Branko Grčić koji je prešao čak malo veću kilometražu od Vrdoljaka (63 200 km), a platio je za gorivo 62 000 kuna, dok je na održavanje dao točno dvostruko manje od Vrdoljaka.

Sad se samo postavlja pitanje kako je onaj koji je prešao veću kilometražu platio 20 000 kuna manje na gorivo, a dvostruko manje za održavanje. Tko je tu lud? Ako je vjerovati našem stručnjaku, ispada da je Grčić rastrošan, ali da svaki njegov trošak ima nekakvog smisla. Ne možemo isto reći za Vrdoljaka!


Automehaničar ostao zapanjen!

Kontaktirali smo automehaničarskog stručnjaka Karla Pavlinića da nam pokuša objasniti ovaj troškovnik. Međutim, kad je čuo iznose, ostao je zapanjen.

“Da vozi auto na najskuplji servis od oko dvije tisuće kuna svakih mjesec dana, da je kupio najbolje nove gume za deset tisuća kuna i da je auto vodio na pranje svaki tjedan, nije ga moglo stajati više od oko 40 tisuća kuna, a ostalo se negdje zamračilo”, uvjeren je Pavlinić.

Da to što priča drži vodu, najjasnije je iz podatka da je Grčić potrošio na održavanje u okvirima tog iznosa (41 000 kuna) o kojemu je pričao naš stručnjak. Kako je onda Vrdoljak uspio potrošiti dvostruko na svoj Audi A6, osim ako ga nije vozio i netko osim njega samoga?

Kako doznajemo, Vrdoljak svoj automobil ima pravo koristiti od 0 do 24. Postavlja se pitanje izlazi li Vrdoljak uopće iz auta kad se ovaj toliko kvari da stalno mora na servis? Nekako ipak vjerojatnije zvuči da je posudio svoj službeni automobil nekom kome nije smio, piše portal Dnevno.hr.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije