Svakodnevni prelazak preko ležećeg policajca, ponekad može biti jako skup. Za mnoge vozače upravo je njihova visina glavni problem.
Ležeći policajci na našim cestama izgledaju ovako: za 40 kilometara na sat širina ne smije biti manja od 90 centimetara, a visina do 4 cm, onima predviđenima za vožnju do 30 kilometara na sat širina nesmije biti manja od 120 centimetara, a visina mora biti do 7 cm.
Upravo zbog previsoko postavljenih ležećih policajaca, mehaničari svakodnevno imaju pune ruke posla.
“Brzi nalet na ležećeg policajca ili na nekakvu prepreku na cesti može dovesti do oštećenja same gume, također i do deformiranja felge”, rekao je Ivan Tadić, voditelj servisa automobila.
Uspornike bi uskoro mogle zamijeniti kamere. A za svaku veću brzinu od dopuštene, vozači bi mogli dobiti novčanu kaznu.
“Sasvim sigurno da imaju preventivnu ulogu, jer ljudi ako se boje, kao što se boje policajca i kad ga vide na cesti počnu usporavati, tako će ako budu znali da ih se snima stalno se prilagodit”, kazao je Damir Novak iz HAK-a.
Većina ležećih policajaca, postavljena je bez jasnih pravila. Za njihovo uklanjanje, svi trebaju sjesti za stol, struka, vozači, ali i građani na čiji se zahtjev najčešće postavljaju.
“Vjerujem da bi našli zadovoljavajuća rješenja da ovakav režim postavljanja uspornika, odnosno ležećih policajaca više neće biti u praksi”, istaknuo je Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti.
No iz prakse bi trebale otići i loše navike vozača. Brzina svakako prva, piše Dnevnik.hr.