Konzultantska tvrtka Interbrand objavila je godišnju listu najboljih globalnih brendova – Best Global Brands. Best Global Brands izračunava na koje sve načine neka organizacija ima korist od vrijednosti svog brenda. U obzir uzima financijske osobenosti proizvoda i usluga koji se skrivaju iza brenda, kao i njihov utjecaj na kupce.
Također se gleda i sposobnost brenda da kreira “premium” – atribut koji je pomogao Appleu da izbije na sam vrh liste kao najvredniji brend na svijetu. Apple i Google skinuli su Coca-Colu s pobjedničke pozicije, i to nakon 13 godina vladavine, prenosi Netmobil.hr.
Na listi se nalazi i 14 proizvođača automobila. Većina njih uživa u dvoznamenkastim stopama rasta vrijednosti brenda. Toyota je uspjela zadržati svoje mjesto. U ukupnom poretku je zauzela 10. mjesto (isto kao i prošle godine), i to unatoč 17-postotnom poboljšanju u vrijednosti brenda – s 29,33 milijarde na 35,34 milijarde dolara.
Pogledajte kako izgleda lista najvrednijih automobilskih brendova:
10. Toyota (+17%)
11. Mercedes-Benz (+6%)
12. BMW (+10%)
20. Honda (+7%)
34. Volkswagen (+20%)
42. Ford (+15%)
43. Hyundai (+20%)
51. Audi (+8%)
64. Porsche (+26%)
65. Nissan (+25%)
83. Kia (+15%)
89. Chevrolet (novi na listi)
98. Ferrari (+6%).