U mnogim gradovima taksi-vozila su različitih brendova, ali definitivno najprepoznatljiviji su oni na ulicama Londona. Poznati kao Hackney Carriage, klasično stilizirani taksi-model vozio je engleskom metropolom desetljećima.
U zadnje vrijeme proizvodili su se u LTI kompaniji (The London Taxi Company), koja je proizvodila pripremljene modele taksija u Coventryiju i Šangaju, prenosi SlobodnaDalmacija.hr.
Ipak, velika konkurencija navela je spomenutu kompaniju i njezina vlasnika, Manganese Bronze Holdings, u bankrot. Nekada konglomerat britanskih brendova motocikala, poput BSA, Norton i Triumph, Manganese Bronze trenutačno proizvodi Hackney “kočije” i imala je monopol nad njima desetljećima.
Međutim, nadolazeća konkurencija poslala je kompaniju na margine. Mercedes je nedavno počeo s ponudom Vito modela (modificiran i s upravljanjem na svim kotačima radi lakšeg provlačenja uskim ulicama Londona) u iste svrhe. Nissan će, također, ponuditi prilagođene verzije NV200 modela s istim ciljem.
Manganese Bronze, dioničar u kompaniji i sam proizvođač automobila, kineski Geely, bilježili su milijunske gubitke godišnje još od 2008. godine, uspoređujući s pet milijuna funti profita ostvarenih 2007. godine.
Geely navodno nije spreman za spašavanje Manganese kompanije od bankrota. Hoće li netko drugi spasiti Manganese Bronze od gašenja, tek treba vidjeti, a ako se dopusti konačno gašenje, prepoznatljivi LTI crni taksi modeli postat će dio povijesti, dopuštajući Merdecesu i Nissanu zauzimanje mjesta u sadašnjosti.