Tijekom srpnja u Hrvatskoj je prodano 2706 novih osobnih automobila, što je za 659 automobila ili 19,6 posto manje nego u lipnju, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Na godišnjoj razini, u odnosu na prošlogodišnji srpanj, prodaja je u sedmom mjesecu ove godine smanjena za 26,1 posto, a u razdoblju od početka godine do kraja srpnja u Hrvatskoj je u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje prodaja pala za 14,5 posto.
U prvih sedam ovogodišnjih mjeseci u Hrvatskoj je prodano 22.907 novih osobnih automobila, što je 3.893 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Najprodavanija marka osobnih automobila u Hrvatskoj tijekom srpnja bio je Volkswagen sa 356 vozila i tržišnim udjelom od 13,1 posto. Vozila marke Peugeot prodano je 277 uz tržišni udjel od 10,2 posto, a Opelovih automobila 240, s udjelom na tržištu od 8,9 posto.
Među prodavanijim markama tijekom srpnja bili su i Renault, Citroen, Hyundai, Chevrolet, Škoda, Kia i Audi.
Volkswagen je vodeći i po prodaji u prvih sedam mjeseci ove godine sa 3.284 vozila i tržišnim udjelom od 14,3 posto. Slijede Peugeot sa 2.025 vozila, Opel sa 1.942 prodana automobila, Renault sa 1.735, Citroen sa 1.681, Hyundai sa 1.447, a više od tisuću prodanih vozila imali su i Chevrolet, Škoda, Kia i Ford, piše Business.hr, a prenosi Netmobil.hr.
Najprodavaniji model osobnog automobila u Hrvatskoj u prvih sedam mjeseci je Opel Astra sa 909 prodanih komada, a slijede Volkswagenove uzdanice Polo (878) i Golf (750). Među popularnijim modelima su i Citroen C4, Hyundai i30, Opel Corsa, Peugeot 308, Renault Megane, Volkswagen Passat i Škoda Octavia.