Kako se može žaliti na rad policijskih službenika?

U slučajevima kada građanin smatra da su postupanjem, odnosno ne postupanjem  policijskog službenika, povrijeđena njegova prava ili da je došlo do povrede zakona, u vremenu od 0 do 24 sata može podnijeti pritužbu na telefon 192 (Operativno komunikacijski centar (OKC) policijske uprave na čijem se području događaj dogodio) ili na besplatni telefon za pritužbe MUP-a RH 0800 – 0092.

Pored navedenog, građanin koji je nezadovoljan postupkom policijskog službenika može podnijeti i pisanu predstavku nadležnoj policijskoj upravi ili Ministarstvu unutarnjih poslova, koji će sukladno članku 6. Zakona o policiji ispitati navode predstavke i u roku od 30 dana dostaviti odgovor podnositelju.

Izvor: mup.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije