Svake godine stručnjak za istraživanje tržišta Milward Brown objavljuje listu najvrijednijih brand imena u svijetu. U BrandZ Top 100 ulaze samo istinski velikani.
Krenete li pogađati tko se od brandova nalazi u top deset na svijetu vrlo ćete lako pogoditi pola njih. Tu su Apple, Google, McDonald’s, Microsoft, Coca Cola i Marlboro, a nešto malo ispod je i ovogodišnji najvrjedniji brand iz auto industrije – BMW.
Iako je BMW kao brand zauzeo samo 23 mjesto te ljestvice on je uvjerljivo prvi na listi auto brandova i to s 10% većom vrijednosti od one prošlogodišnjeg superbranda Toyote. Odmah nakon nje na toj listi su se našli Mercedes-Benz, Honda i Nissan, a u stopu ih prate Volkswagen, Ford i Audi.
Za Toyotin pad zaslužne su prirodne katastrofe koje su prošle godine pogodile Japan, a iste su pokvarile rejting i ostalih japanskih brandova.
S druge strane luksuzni brandovi kao Mercedes, BMW, ali i Audi odlično su prošli zahvaljujući sve većem rastu kineskog tržišta koje konzumira nezamislive količine novih automobila.
U prvih deset auto brandova još su se ugurali i Hyundai i Lexus čija je vrijednost gotovo osam puta manja od one BMW-ove, piše Automotoportal.hr.